KKWCS rahoitus- ja mainosasiat. (kausi 2009)

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jep, ihmeempiä laskutoimituksia tuo ei vaadi.

Omasta puolestani kiitokset kiittämisistä, palautetta järkkäämisistä on tullut pelkästään positiivisessa hengessä,
mukava kuulla että työtä on arvostettu :ahem:
Lauantaina viimeinen kisa, viimeinen järkkäys, voi olla tunteellinen paikka, aika näyttää :)
Mutta hauskaa on ollut, hommat on saatu siihen malliin että isoja muutoksia ei tarvitse
tehdä jotenka jatko on varmasti pedattu hyvin ensi kaudelle.

Sarjalle Onnea tulevaisuuteen. TolloK signing out. :eek:
 

Örfil

Guest
Kiittää myös ja kiitellään lisää jälkikäteen vielä :thumbup:

Ensi kauteen ei siis mitään radikaalia muutosta, nykyisillä mennään eteenpäin. Pientä viilausta sääntöihin jos tarvitaan ja kalenteri on tietysti hieman toisenlainen.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Lauantaina viimeinen kisa, viimeinen järkkäys, voi olla tunteellinen paikka, aika näyttää :)
Lässyn lässyn, sama jengi jatkaa 2010 (ajamisia/mööttejä), ja mukaan pääset halutessasi tulevaisuudessakin.

Mä en oo koskaan juonu maitoa. KUULITTEKO?
Kiitokset myös kaikille kisaajille, toivottavasti ensi vuonnakin on kovia kisoja, sekä kaikille sopivaa haastetta löytyisi.
 
Viimeksi muokattu:

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Jatkanpa minäkin tuolla kiittelylinjalla..

Kiitos myös omalta osaltani tästä kaudesta ja sen järjestelyistä! Mä olen kauden aikana monesti ihaillut tuota miten te (Racer, FO + Jacques) olette omistautuneet tälle sarjalle, ihailtavaa toimintaa. Ei ole kyllä mitään pienintäkään valittamisen aihetta. :thumbup:
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1287
Sijainti
Tuusula
Minäkin kiitän kaikkia järjestäneitä henkilöitä, kaikki on toiminut tosi hyvin ja kisat on ollut mahtavia.:thumbup:
 
Ylös