KKWCS season 2009, round 1 / Suzukart GP

Makkonen

Guest
jarille laitettu privaa :)

Huomatkaahan muuttunut kellonaika, eli täysi tunti varattu 16-17, jouduin siirtämään hieman kun oli jo varauksia siellä tuolle päivää...
Hinta määräytyy sitten pääluvun mukaan, mutta yritetään kuitenkin pitää se tuossa 30-40€/nenä tasossa jokatapauksessa
(ideaalinenhan olisi täydet 20 kuskia = n. 32€/nenä)
Pahus, olisi ollut tarkoitus että ehdin klo 17:37 Helsingin junaan. Kuinkas pitkä matka radalta on Tampesterin rautatieasemalle?

FO110K

Banned
Pahus, olisi ollut tarkoitus että ehdin klo 17:37 Helsingin junaan. Kuinkas pitkä matka radalta on Tampesterin rautatieasemalle?
n. 10-15min autolla ;)

kyytiä vailla oleville tiedoksi että yritetään järkätä kuskausta tuossa lähempänä tapahtumaa, minä ja jussi nyt ainakin tullaan autoilla niin luulis meitin kyytiin mahtuvan muutaman :)
mutta tarkemmin aiheesta jahka keritään neuvotteleen menoista :)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jos lauantaina lähden, niin pitäisi olla viimeistään 6.10 junassa..jos lähden perjantaina, niin vaarana heikko happi lauantaina. Hmmm:doubtful:

öö ruz

Speed for ever

Minulle tulee kiire myös. Meillä on bändin kanssa keikka Hyvinkäällä ja mun on oltava soundchekissä niiin aikaisin kun mahdollista. Yritän edelleen olla paikalla ja jos niin, niin pääset minun kyydissäni vaikka Hvnk asemalle. Sieltä lähtee stadiin junat about 18.23 ja 19.00.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Minulle tulee kiire myös. Meillä on bändin kanssa keikka Hyvinkäällä ja mun on oltava soundchekissä niiin aikaisin kun mahdollista. Yritän edelleen olla paikalla ja jos niin, niin pääset minun kyydissäni vaikka Hvnk asemalle. Sieltä lähtee stadiin junat about 18.23 ja 19.00.
Hei! Mulle sopisi myös lähtö ja paluu oivallisesti Hyvinkäältä, joten voisin tulla samaan autokuntaan jakamaan bensakuluja ja pitämään kuskia virkeänä! :)

Nasty Boy

-2-
Sijainti
Tuusula
Moikka vaan kaikille. Täältä vois yx kuski tulla mukaan kisailemaan Mestarit Radalla-sarjan puolelta, jos vaan mahtunee joukkoon...:)

Makkonen

Guest
Hei! Mulle sopisi myös lähtö ja paluu oivallisesti Hyvinkäältä, joten voisin tulla samaan autokuntaan jakamaan bensakuluja ja pitämään kuskia virkeänä! :)
Tuohan sopisi vallan mainiosti. :thumbup:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Teoriassa kiinnostaisi ja viikonloppu näyttäisi olevan vapaa. Mutta toisaalta tuossa edeltävinä viikonloppuina on hommaa melkoisesti. Harkitaan.

... millos on ilmoittautumisen dedis (olettaen että paikkoja on vapaana?)

FO110K

Banned
Teoriassa kiinnostaisi ja viikonloppu näyttäisi olevan vapaa. Mutta toisaalta tuossa edeltävinä viikonloppuina on hommaa melkoisesti. Harkitaan.

... millos on ilmoittautumisen dedis (olettaen että paikkoja on vapaana?)
viikkoa ennen mieluusti viimeistään jotta saan laskut ajantasalle :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Voisin vaihtaa itseni varmaksi! Jakkues lienee treenannut jo niin paljon ja on muo niin paljon kevyempi, että pitäähän mun tulla nöyryyttämään itseäni ja häviämään kakkosnikille...

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
jaahas, Operan kaatumisesta huolimatta edellinen postaus tuli perille.

FO110K

Banned
Voisin vaihtaa itseni varmaksi! Jakkues lienee treenannut jo niin paljon ja on muo niin paljon kevyempi, että pitäähän mun tulla nöyryyttämään itseäni ja häviämään kakkosnikille...
:thumbup::thumbup::thumbup: