Ahaa no sittenhän ei ole ongelmaa, jos Totkekin ajaa takaisin Helsinkiin. :thumbup:Itse ainakin olen tarjoutunut moiseen keikkaan, tiedä sitten onko jonkun muun kanssa sopinut jotain.
Ahaa no sittenhän ei ole ongelmaa, jos Totkekin ajaa takaisin Helsinkiin. :thumbup:Itse ainakin olen tarjoutunut moiseen keikkaan, tiedä sitten onko jonkun muun kanssa sopinut jotain.
Lyötte auton täyteen: kaveria ei jätetä - radalleOlit nopeampi, niin olet toki mukana! Me voidaan toki koittaa, jos saadaan myös WoPekin ahdettua autoon. Meidän autolla on aikaisemminkin matkustanut kuusi samaan aikaan.
Ei, ei, ei. Vaan minä ajan Helsingistä Forssaan kun töihin lähden, mun kyydissä pääsee sitte Forssasta vaan HämeenlinnaanAhaa no sittenhän ei ole ongelmaa, jos Totkekin ajaa takaisin Helsinkiin. :thumbup:
prkl, ihme sabotaasia kun herätellään 4h unien jälkeen triviaaleila kysymyksillä...Spykologinen sodankäynti on aloitettu: Follon rentouttavat kauneusunet katkesivat katalasti kesken REM-vaiheen pirulliseen puhelimen pirinään. Nyt ei väsyneestä ja hermoheikosta Fokkerista ole radalla mihnään.
ahaa.. ymmärsin sitten viestisi väärin.Ei, ei, ei. Vaan minä ajan Helsingistä Forssaan kun töihin lähden, mun kyydissä pääsee sitte Forssasta vaan Hämeenlinnaan
kastuu siellä radalla kuitenkin eikä me olla sokerista tehty :ahem:Radan mukaan kisa ajetaan, oli keli mikä hyvänsä.
MUTTA OTTAKAA OMAT SADEVAATTEET/JALKINEET MUKAAN, SADETAKKEJA EI RIITÄ NÄIN ISOLLE PORUKALLE!
voi olla muutenkin hyvä välttää sitä autoa, toi kypärän nykyväritys ei välttämättä ole mieleinenHuomenta. Mullakin varmasti illalla kyytiongelma. Ajattelin pyörittää Cmoneytä radalla 6-0:tongue:
en tietenkään, hain hieman feminiinimmän sävyn tuolta maalikaupasta :ahem:Et kai sä sillä mun lyijymaalin jämällä mennyt sitä tosissaan maalaamaan
Taiteilusi Cmoney kostaa mulle. Odotettavissa tietty kelin muuttumista tosi huonoksi iltaa kohden.voi olla muutenkin hyvä välttää sitä autoa, toi kypärän nykyväritys ei välttämättä ole mieleinen
Taiteilusi Cmoney kostaa mulle. Odotettavissa tietty kelin muuttumista tosi huonoksi iltaa kohden.
Forssa-Urjalan tien varressa joskus klo 19. Kotimatka on hyvällä alulla.
http://www.youtube.com/watch?v=iD4EyI4ZpFY
En uskalla luvata mitään varmaa, mutta voidaan kyllä kokeilla, että mahtuuko neljä matkustamaan takapenkillä.Noniin kotona! Eli kyllä, totken kyydissä pääsisin radalle, mutta pystyykö joku luvata kyytiä sieltä takasin? tästä enään riippuu!