KKWCS Season 2010, round 10, Turku Karting

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Kyllä WoPellekin paikka löytyy, hameen se päälle vain vaatii ja vähän meikkiä naamaan. TURUSSA ON KAIKKI MAHDOLLISTA KUULKAAS!
Jos voitto tulee niin sovittu :D Ja vain yksi leidi tulossa näillä näkymin mukaan! Dompparin paljussa kuulemma tilaa

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Seuraavat skenaariot tuo Haikille mestaruuden:

• Haikki sija 1, WoPe neljäs (ilman FL) tai huonompi: 161 - 161 (brutto: 177 - 181)
Edit: tasapisteissä bruttopisteet ratkaisevat, ja niissä Haikki olisi edellä.

Mielenkiintoinen on tuo ensimmäinen skenaario. Tismalleen sama tilanne kuin Vettel - Alonso parivaljakolla oli viime viikonloppuna! :D

Jännitys tiivistyy! ;)
Tämmöinen lopputulos sopisi oikein hyvin :) Erittäin vaikeaahan tuo olisi mutta taistelemaan sinne lähdetään.

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Mutta miten Speed Devils saisi WoPen pitämään 4strokea päävastustajanaan? :D
Kummasti voi löytyä huomenna ihan väärä kuski mustavalkoisen haalarin ja Arain alta... 4stroke sais myös tehdä Petrovit :tongue:

Makkonen

Guest
Onnittelut WoPe:lle!
Meni voitto oikeaan osoitteeseen. :thumbup:

FO110K

Banned
Perkeleen hauska kisa oli, mutta sorry wilzkulle joka sai osumaa about jokaiselta :(.
Juu oli hauska C-finaali vaikkei nyt oikein sijoitus tyydyttänytkään...
Wilzkulle pahoittelut multakin, taisin 1. mutkassa kans hieman kolauttaa
takaa sua :dunno:

Wopelle onnittelut sarjan ja kisan voitosta, hienoa!

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Pitänee hiukan vetää henkeä ennen kuin tulee oma näkemys C-finaalin tapahtumista.

Suoraan sanottuna uskomattoman törkeätä käytöstä eräiltä henkilöiltä. Itse en ole ikinä ennen nähnyt sisäkisoissa vastaavaa KKWCS-sarjassa, jonka tunnusmerkkejä on nimenomaan siisti ajaminen & reilu peli.

Julkinen protesti on tulossa.

Sue_me

Well-known member
Missasin C-finaalin, koska olin pukuhuoneessa vaihtamassa kamppeita. Jäin näköjään paljosta paitsi :dunno:

Oma ajo oli sitä mitä hainkin: En ollut hitain, suoritukset nousujohteisia ja pahoja ajovirheitä ei tullut. Varsinkin D-finaalin oma paras kierrosaika 22.24 miellytti kovasti.

Tarkempi tilitys seuraa perästä...

P.S. Tampereen porukalle kiitosta rattoisasta meno- ja paluumatkasta. Menomatkalla oli jopa jännittävääkin kun Turun ohitustielle kääntyminen otti yllättävän koville ;)

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Pitänee hiukan vetää henkeä ennen kuin tulee oma näkemys C-finaalin tapahtumista.

Suoraan sanottuna uskomattoman törkeätä käytöstä eräiltä henkilöiltä. Itse en ole ikinä ennen nähnyt sisäkisoissa vastaavaa KKWCS-sarjassa, jonka tunnusmerkkejä on nimenomaan siisti ajaminen & reilu peli.

Julkinen protesti on tulossa.
Odotamme mielenkiinnolla jatkokommentointia.

Oli kyllä kolisteluisin KKWCS-kisa mikä ole nähnyt tähän mennessä.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Ei saatana tästä oli otettu kuvakin :D Olin just lähdössä tällöin baarista ja tarkotuksena oli ehtiä klo23.00 dösään, jota ei sitten näköjään lähtenytkään :eek: Istuskelen McDonaldsissa Turussa ja tarkoituksena olisi lähteä 00:00 bussilla Saloon, josta on tiedossa kyyti mökille. Ihan vaan kaikille tiedoksi, en ole selvinpäin! Raporttia luvassa lähipäivinä!

Edit. Totke taitaa tuossa juuri kertoa siitä, kun se näkee mulla olevan 4 silmää!

Viimeksi muokattu: