KKWCS Season 2010, round 5, Forssa II GP

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
kusessa ollaan, jos käsittelee autoa yhtä hyvin kuin palloa:D
Ei kun, ei ollut mulla Rantakylän Fioranossa mitään saumaa yrittää pysyä Maradonan perässä. En kyllä toisaalta pysynyt Kouvonkaan perässä
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Aika erilaiset ennusteet..Paitsi jotta Jokioinen on jossain toisessa maailmassa.
Joku joskus sanoi jotta Jokioisten ennustuksia kannattaa seurata radan suhteen. Tiedä häntä sitten, en ole tutkinut missä kohtaa mikäkin sääasema tuolla suunnalla on jne. MSN:n sivuilla ei edes löydy Forssaa erikseen.

Iltalehden sivuilla (myöskin Forecan tarjoama palvelu) on nuo molemmat paikat. Molempiin poutaa koko päiväksi ja lämpöä iltapäiväks saman verran eli +21.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Mulla pitäisi jo olla tuuria, jos suora A-finaalipaikka irtoaa.
Samoin

Jos ei olisi autoeroja, niin on helppoa nimetä 6 kuskia suoraan A-finaaliin
Voisin tehdä päivällä taas kultainen ananas -listan :D

Andy saattaa myös olla pelottavan kovassa iskussa Forssassa.
Lienee viittaat siihen, että olen viime aikoina yrittänyt muuttaa ajotyyliäni. Hyvinkäällä muutos on helpoin kun autot loogisia; pahasti saa ryssiä nottei autoa saa mutkasta kiihtymään. Silti hävisin Haikille. Forssan autot julmempia kun ovat tehottomampia, joko olen tosinopea , tai sitten ihan hukassa

edit. 4stroken osallistuminen tuo kyllä lisähaastetta paljon, kun A-finaaliin tottuneita on jo valmiiksi paljon.
Ihan sama, sulla varmaan niinkuin mullakin aina yritys voittaa kenet tahansa

Edit: Jos en itse ole aivan kärjessä, hurraan sitten jonkun toisen pitkän linjan foorumistin (selvyytenä esim. Nipsun Dickin lasken sellaisiksi) puolesta.
 
Viimeksi muokattu:

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Lienee viittaat siihen, että olen viime aikoina yrittänyt muuttaa ajotyyliäni. Hyvinkäällä muutos on helpoin kun autot loogisia; pahasti saa ryssiä nottei autoa saa mutkasta kiihtymään. Silti hävisin Haikille. Forssan autot julmempia kun ovat tehottomampia, joko olen tosinopea , tai sitten ihan hukassa
Mistään ajotyylin muuttamisesta en ole tiennytkään, mutta sulla on vahvoja tuloksia Forssasta aikaisemminkin ja ulkoradat sopii sulle muutenkin hyvin.

Ihan sama, sulla varmaan niinkuin mullakin aina yritys voittaa kenet tahansa
Joka kisassa. Sarjassa on kyllä monia mua taitavampia kuskeja, mutta ehkäpä sen ansiosta löytyy välillä ylimääräistä puristusta ajamiseen. Tykkään siitä, ettei hyvä sijoitus ole itsestäänselvyys, vaan sen eteen joutuu ajamaan tosissaan.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Domppari heitetty kakkosaika-ajoryhmään näemmä. Onnistunee jos olemme paikalla klo 16 paikkeilla. Jollemme kerkeä, jäbä mahtunee 3nteenkin erään kun siinä nyt alustavasti 6.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Domppari heitetty kakkosaika-ajoryhmään näemmä. Onnistunee jos olemme paikalla klo 16 paikkeilla. Jollemme kerkeä, jäbä mahtunee 3nteenkin erään kun siinä nyt alustavasti 6.
jos näyttää aikataulun kans pahalta niin ilmotelkaa, yritän säätää ajoryhmiä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ketäs tuolta ajolistalta on tippunu pois, kun 25 kuskista on tippunu osallistujamäärä 23:een? :confused:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Loetkoe ja Jussi.
Jari5:lle lähetetty privaa ajopaikasta.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Hehhehee, kuivan kelin kisa tulossa! Paitsi ukkoskuuro iskee kuitenkin 4. aika-ajoryhmän kohdalle... :eek:
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Telkku ois kyllä hyvä, missaa nyt kovan pelin :(

Vielä Perjantaina puolikas duuniurakka ja samantien kohti Forssaa!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
aissaddan, huomennako se brassien peli jo tulikin... :dunno:
 
Ylös