Eikä ajeta! :mad_old: Mä perun koko tapahtuman ja lennän kisamaksurahoilla pattayalle, jos Forssassa sataa kisapäivänä! :mad_old:Ja sateellahan seuraava kisa ajetaan
Eikä ajeta! :mad_old: Mä perun koko tapahtuman ja lennän kisamaksurahoilla pattayalle, jos Forssassa sataa kisapäivänä! :mad_old:Ja sateellahan seuraava kisa ajetaan
Tuollaista todennäköisyyttä odotan sateelle mitä seuraaville päiville arvottuEikä ajeta! :mad_old: Mä perun koko tapahtuman ja lennän kisamaksurahoilla pattayalle, jos Forssassa sataa kisapäivänä! :mad_old:
Kaivanko drinkkien sateenvarjot jo valmiiksiEikä ajeta! :mad_old: Mä perun koko tapahtuman ja lennän kisamaksurahoilla pattayalle, jos Forssassa sataa kisapäivänä! :mad_old:
Voitit voiton!Maksutiedot maksettu!
Wuhuu\o/Voitit voiton!
Nyt näkyy jo ens perjantaille.. 85-95% todennäköisyyttä arpovat:thumbup:
Forssa I:lle jatkoa sitten:thumbfh: Lämpötilakin yhtä kiva. Oli kevään kisassa kyllä semmoinen olo, kuin olisi ollut kanootin kanssa ilman melaa myrskyssä laivaväylällä. Mut pääasia kuitenkin, että oli mukavaa. Dompparillakin oli.....................vai mitä..........hä!!?Nyt näkyy jo ens perjantaille.. 85-95% todennäköisyyttä arpovat:thumbup:
Puhiksen tilalle nostetaan FO110K.3.5 F1-Forumin jäsenyys oikeuttaa osallistumaan kisoihin, jotenka se vaikuttaa ajolupaan kuten superlisenssi.
Esim. forumilta bannattu henkilö on "jäähyllä" myöskin täällä sarjan puolella.