KKWCS t-paitoja nyt myynnissä!

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Tänne suuntaan kolme paitaa!

Ja koska haluan tallikaveriani peittävämmän version, otan äLLää.

Örfil

Guest
Näitä paitoja ei ole kuin tämän kerran tarjolla: tilaa legendaarinen kuosi itsellesi NYT!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Toimitaanko tässä omakustannushintaan, vai onko paitaa ostamalla mahdollisuus tukea KKWCS:ää ja/tai F1-Forumia?

Vanhat F1-Forumin paidat oli hyvälaatuisia ja paljon siis käytettyjä. Olen tykänyt. ;)
Mulla on yksi Cliquen paita, ja se on ollut ihan laadukas. Ehkä jopa parempaa materiaalia kuin ne vanhat f1-forum paidat.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Pelkkä takapuoli etupuoleks niin olis maaginen! Mutta kun en ole millään tavalla kkWCs:ään perehtynyt, niin väliin jää... :thumbdown
KKWCS-logo on varsin pieni.. Sinänsä pieni mainos ei siis varmaan haittaa, vaikka ei itse KKWCS-sarjaan osallistukaan.. Varmaan suurimmalla osalla meistä on yhteistä kiinnostus moottoriurheiluun ja KKWCS:han on kovatasoinen autourheilusarja!

öö ruz

Speed for ever
Ällänä molemmat mulle.

Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Pari (L)epatus-koon kisapaitaa tilasin itsekin. Vielä kun saisi housutkin, niin ei olisi niin kylmä ajella:thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun mielestä olisi hyvä, jos tossa paidassa olisi taulukko paljonko rahaa tiettymäärä kirnupiimää olisi. Auttaisi huomattavasti huonekaluostoksilla kun miettisi montako litraa soffaryhmän hinnalla saa.

Tyyliiin

100€ = 75 l
200€ =150 l
300€ =225 l
400€ =300 l....

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
KKWCS-logo on varsin pieni.. Sinänsä pieni mainos ei siis varmaan haittaa, vaikka ei itse KKWCS-sarjaan osallistukaan.. Varmaan suurimmalla osalla meistä on yhteistä kiinnostus moottoriurheiluun ja KKWCS:han on kovatasoinen autourheilusarja!
Olen samaa mieltä eli ei mitään estettä pienelle vaatimattomalle sponssaamiselle. Linkkiä on myös foorumille ihan tarpeeksi, kun se on mainittu ja siinä on voorumilla "kehitelty" slogan on selässä.

Sitä paitsi tämä KKWCS on järkevintä (ja ilmeisesti myös melko hauskaa) oheistoimintaa mitä tällä voorumilla on kehitetty.

Tilasin itselleni yhden pairan. Noudan sitten joskus Hyvinkäältä, kun tulen naura...nauttimaan teidän suorituksista. Ja jospa tällä kertaa tulisi käteltyä Jussikin. ;)

FO110K

Banned
Olen samaa mieltä eli ei mitään estettä pienelle vaatimattomalle sponssaamiselle. Linkkiä on myös foorumille ihan tarpeeksi, kun se on mainittu ja siinä on voorumilla "kehitelty" slogan on selässä.

Sitä paitsi tämä KKWCS on järkevintä (ja ilmeisesti myös melko hauskaa) oheistoimintaa mitä tällä voorumilla on kehitetty.

Tilasin itselleni yhden pairan. Noudan sitten joskus Hyvinkäältä, kun tulen naura...nauttimaan teidän suorituksista. Ja jospa tällä kertaa tulisi käteltyä Jussikin. ;)
Näillä hinnoilla voi tilata kaksikin ;)
Ei vaan, hieno homma, ja oikeassa olet.
Peruspaita yritettiin tehdä välimuodoksi, eli ei liian räikeää logoa, mutta viittausta
sitten selkäpuolella foorumiin kyllä myös.

Laitan tänään illalla 21 jälkeen tilauksen eteenpäin, siihen asti on aikaa tilata.
Muutaman hajakoon otan hyllyyn, mutta en montaa kuitenkaan.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Semmoinen kysymys noin yleensa etta jos nyt semmoisen tilaisi, niin miten kaytannossa saisin sen haltuuni? Onko mitaan ajosuunnitelmia heinakuulle? Oon tulossa Suomeen varmaankin heinakuuksi plus miinus pari viikkoa. Mietin nyt kuitenkin viela hetken. :)