PeePee
Team 107
Tänne suuntaan kolme paitaa!
Ja koska haluan tallikaveriani peittävämmän version, otan äLLää.
Miksei 107?Tilaan 6 S-koon paitaa! :ahem:
kostoX!Miksei 107?
Sähän voit teettää tiimipaidan logolla "Ykköskuski"Tänne suuntaan kolme paitaa!
tai näppärästi väärinkirjoitettuna "ykköskuksi"Sähän voit teettää tiimipaidan logolla "Ykköskuski"
Mulla on yksi Cliquen paita, ja se on ollut ihan laadukas. Ehkä jopa parempaa materiaalia kuin ne vanhat f1-forum paidat.Toimitaanko tässä omakustannushintaan, vai onko paitaa ostamalla mahdollisuus tukea KKWCS:ää ja/tai F1-Forumia?
Vanhat F1-Forumin paidat oli hyvälaatuisia ja paljon siis käytettyjä. Olen tykänyt.
KKWCS-logo on varsin pieni.. Sinänsä pieni mainos ei siis varmaan haittaa, vaikka ei itse KKWCS-sarjaan osallistukaan.. Varmaan suurimmalla osalla meistä on yhteistä kiinnostus moottoriurheiluun ja KKWCS:han on kovatasoinen autourheilusarja!Pelkkä takapuoli etupuoleks niin olis maaginen! Mutta kun en ole millään tavalla kkWCs:ään perehtynyt, niin väliin jää... :thumbdown
Avaruusajattelun peruskurssin käytännön harjoittelu.Mitä toi kirjainsarja tarkoittaa?:doubtful:
Milloin TM painattaa fanipaitoja?Avaruusajattelun peruskurssin käytännön harjoittelu.
Noi aikakäsitteet on aika vaikeita näin ajattomassa maailmassa.Milloin TM painattaa fanipaitoja?
No, aika näyttää.Noi aikakäsitteet on aika vaikeita näin ajattomassa maailmassa.
Nimenomaan tai siis nimenomaan ei.No, aika näyttää.
Olen samaa mieltä eli ei mitään estettä pienelle vaatimattomalle sponssaamiselle. Linkkiä on myös foorumille ihan tarpeeksi, kun se on mainittu ja siinä on voorumilla "kehitelty" slogan on selässä.KKWCS-logo on varsin pieni.. Sinänsä pieni mainos ei siis varmaan haittaa, vaikka ei itse KKWCS-sarjaan osallistukaan.. Varmaan suurimmalla osalla meistä on yhteistä kiinnostus moottoriurheiluun ja KKWCS:han on kovatasoinen autourheilusarja!
Näillä hinnoilla voi tilata kaksikinOlen samaa mieltä eli ei mitään estettä pienelle vaatimattomalle sponssaamiselle. Linkkiä on myös foorumille ihan tarpeeksi, kun se on mainittu ja siinä on voorumilla "kehitelty" slogan on selässä.
Sitä paitsi tämä KKWCS on järkevintä (ja ilmeisesti myös melko hauskaa) oheistoimintaa mitä tällä voorumilla on kehitetty.
Tilasin itselleni yhden pairan. Noudan sitten joskus Hyvinkäältä, kun tulen naura...nauttimaan teidän suorituksista. Ja jospa tällä kertaa tulisi käteltyä Jussikin.
Ei oo näkynyt, tsekkaa että osoite oli oikeinTilasin itselleni yhden pairan. Noudan sitten joskus Hyvinkäältä, kun tulen naura...nauttimaan teidän suorituksista. Ja jospa tällä kertaa tulisi käteltyä Jussikin.