Jonkki
Press Play ►
Ei hitto! En itse nähnyt tuota . tuohan olisi ollut melkein katsomisen arvoinen :thumbup:. Selostiko ne kierrosaikoja kuvaruudun ulkopuolelta?
Joo, Kyllönen selosti ja Mustakiikari kommentoi, vaikka edelleenkin alunperin kyseisessä kisassa kommentaattorina toimi Keijo "Keke" Rosberg. :thumbdown Ja tuo uusinta selostus oli muuten täysin luokaton...Sami H sanoi:Tässä suora lainaus maiikarin sivulta tuosta kisasta.Selostus: Matti Kyllönen selostaa ja Keke Rosberg kommentoi. Menikö se noin sitten?
Mistäs ne kierrosajat olisivat enää saaneet? Eli eivät, on vastaus.Jonkki sanoi:Ei hitto! En itse nähnyt tuota . tuohan olisi ollut melkein katsomisen arvoinen :thumbup:. Selostiko ne kierrosaikoja kuvaruudun ulkopuolelta?
Jep! Se oli peitelty.. Tai yritetty peitellä..Jonkki sanoi:Jatkokysymys: oliko tuota peitelty, että oli uusiksi tehty selostus? Vai kertoiko ne lähetyksen alkuun että nyt selostellaan muuten sitten 8 vuotta vanhaa kisaa . On varmaan suhteellisen vaikea tehtävä noin vanhaa kisaa selostaa siten, että kukaan ei huomaisi kyseessä olevan jälkiselostus.
Jospa niillä ei ole jostain syystä oikeuksia noihin alkuperäisiin selostuksiin tai eivät halua maksaa. Itse epäilen moista.Sue_me sanoi:Ei muutakuin reippaasti spämmiä Maikkarin palautepuolelle että lopettavat asiakkaan silmään kusemisen.
Asiakas on aina oikeassa (ainakin pitäisi olla)
Eki on kyllä mielestäni hidastunut merkittävästi viime vuosina.Ma sanoi:eiköhän se aina ole ollut tuommonen