Se oli aamu-ulkoilulla tehnyt käytävälle haisevan läjän ja vietiin eristykseen.Alppu ei ole tainnut saada hoitopaikassaan tietokoneaikaa?
Se oli aamu-ulkoilulla tehnyt käytävälle haisevan läjän ja vietiin eristykseen.Alppu ei ole tainnut saada hoitopaikassaan tietokoneaikaa?
Siis Alppu pääsi eristyksiin, kun muut jäi kärsimään hajusta?Se oli aamu-ulkoilulla tehnyt käytävälle haisevan läjän ja vietiin eristykseen.
Sehän ei minua ihmetytä, että juuri sinä tiesit tästä tapahtumasta.Se oli aamu-ulkoilulla tehnyt käytävälle haisevan läjän ja vietiin eristykseen.
Mua ihmetyttää, että kouvo ei tiennyt, muka.Sehän ei minua ihmetytä, että juuri sinä tiesit tästä tapahtumasta.
Ei kuule ollu mitään Youtubeja sillon!Toi Mehen mainitsema Keken ajo Zolderissa 1984 löytyy muuten juutuupista. Pistäisin linkin, jos olisin tietokoneella. Ei lähtenyt varikolta, vaan sai huonon lähdön. Huikeeta joka tapauksessa.
Hyvin poistettu tuokin video tuubista. Pikkasen vituttaa toi FOMin toiminta noitten ykkösvideoiten kanssa. Uusista videoista sen nyt jotenkin ymmärtää, mutta tarviiko noista vanhoista ruveta räyhäämään? Saatana, muut sarjat laittelee omille, virallisille, YouTube-kanavilleen vanhoja kisoja, kun FOMin sankarit poistelee fanien joltain vitun vhs:iltä rippaamia ja editoimia Keke Ruuspärin ohitusvideoita.Ei kuule ollu mitään Youtubeja sillon!
burbKuka muuten voitti vuoden eka banni -kisan?
Jjep. Ja kukaan ei perustanut otsikkoa "107:n päivän mittainen kirjoituslakko burbin bannin takia". Pahastuin hieman.Onks burbbeli saanu banaania?
Eipä noita alkolukkobanneja minnekään kirjatukaan.Jjep. Ja kukaan ei perustanut otsikkoa "107:n päivän mittainen kirjoituslakko burbin bannin takia". Pahastuin hieman.
En todellakaan tienny, ANTEEKSI!!!Jjep. Ja kukaan ei perustanut otsikkoa "107:n päivän mittainen kirjoituslakko burbin bannin takia". Pahastuin hieman.