Kohta se alkaa !

Laareni120

Banned
Sijainti
Karjalohja
Aqualizer sanoi:
Enää pari päivää uunituoreen F1-kauden alkuun. Tunnelma kohoaa ja pulssi nousee ! Millä keinoin kestit talvikauden ilman F1-urheilua ? Oliko elämää ilman F1:siä ? Millä asteikolla kiihtyvyytesi mitataan moottorien taasen pärähtäessä käyntiin Bahrainissa kilpailutarkoituksessa ?

Tähän topikkiin vapaamuotoiset hehkutukset armon vuonna 2006, uuden
F1-kauden kynnyksellä.
<------- (Matti Kyllösen äänellä!)

njoo... kunhan vain kituuttelin... varmaan siinä 300:n tuntumasta...

WebSlave

Trackman
Aiwinar sanoi:
Jotenkin tuntuu, että nykypäivänä on todella paljon sellaisia kovan luokan tekijöitä vai onko sitten kyseessä parempi markkinointi kuin ennen aikaan.
Yksi syy on varmasti se, että kuskien kokonaismäärä on vähäisempi, joten rupukuskeja mahtuu porukkaan vähemmän.

DFiaA

I told you so
Kyllä jänskättää kauden alku. Etenkin nämä uudet V8:t ja niiden myötä pienentyneet autot on hauska kuulla ja nähdä liikkeessä. Rengasvaihdon paluukin tuo lisää säpinää radalle ja varikolle (ja mokia McLaren varikolla) vaikka itse tykkäsinkin kokokisan renkaista. Aika-ajona on taas joku typerä uudistus, mutta ehkäpä tapahtuu hieman enemmän kuin ennen. Jos vain ohjaaja on ajantasalla ja sijoitukset näytetään riittävän usein. Ja kuskeja tasapuolisesti ratkaisunhetkillä!

kristian.s

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Kyllä tässä todella suurella mielenkiinnolla odotetaan kauden alkua. Täytyy varmasti seurailla noita harjoituksiakin huomenna jossain muodossa, sillä niistäkin voi varmaan vetää jo jonkinlaisia johtopäätöksiä.

Kaiken kaikkiaan asetelmat ovat niin mielenkiintoiset, että ei kisaa voi jättää väliin mistään hinnasta. On uusia talleja, kuskeja, sääntöjä, aika-ajoja sun muuta. Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia, näinhän se menee.

Sellaista fiilistä kuin joskus muinoin vuosina 1998-2000 ei toki ole, mutta se todennäköisesti johtuu ihan vain siitä, että suhtautumine F1:siin 11-13-vuotiaana ei ole ihan samanlaista kuin parikymppisenä ;)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Olen yrittänyt olla mahdollisimman paljon seuraamatta aktiivisesti talven uutisia testi- ynnä muilta rintamilta. Itse asiassa tänään jossain vaiheessa aivan yllättäen pläjähti mieleen, että hetkinen, kausihan tosiaan alkaa tänä viikonloppuna! :eek!:

GeGe

Talvihorrostaja
AJ sanoi:
Olen yrittänyt olla mahdollisimman paljon seuraamatta aktiivisesti talven uutisia testi- ynnä muilta rintamilta. Itse asiassa tänään jossain vaiheessa aivan yllättäen pläjähti mieleen, että hetkinen, kausihan tosiaan alkaa tänä viikonloppuna! :eek!:
Sama homma. Ja kun olympialaiset olivat tuossa hetki sitten, niin ei osannut formuloita kaivata.

DFiaA

I told you so
AJ sanoi:
moottorit pärisee jo!