Hieno provotopicci :thumbup:
On muuten alkanu TAAS vituttamaan oikein urakalla.
Aivan sama mulle, anna vituttaa vaan.
Niitä on montaa lajia. Sellaiset kyrpii kun kohtelee sitä niinkun vauvaa. Jotkut jopa puhuvatkin vauvasta. Ja kaikkia pitäisi kiinnostaa niitten perseenhaistaja. Kysellä, että kuinkas vanha se on ja mitä rotua ja niinpoispäin. Julku alkaa hyppimään silmille ja naureskellaan kun se on vaan pentu. Kaataa pennun kumoon ja kusee päälle. Mutta ei se ole koiran vika. Se vaan leikkii.
Koiraihmiset yleensä kyselee moisia toisiltaa, jos sulla ei koiraa ole niin tuskin sulta moisia tullaan kyselemään.
Ja jos pitää vauvana niin pitäkööt, joillekin koira on tärkeä.
Sulle ehkä se hallitunkki, mutta se olkoon oma asias.
Ja auta armias jos niitä tulee kylään. Roteesi juoksee kurasilla tassuilla suoraan valkoiselle sohvalle ja kukaan ei korvaansa lotkauta. Sellainen vanhalta vitulta haiseva kirppukasa vohkottaa ympäri taloa. Ja mussukka on aina huomion keskipisteenä. Jos koiraihmisen koira ei kiinnosta sinua katsotaan kieroon. Helvetin perkele.
Jos moisia tuttavia on, voi niille tehdä selväksi että kylään ei ole asiaa koiran kanssa.
Ja joka kerta se koira ei ole likainen kuitenkaan. Ja hyvä omistaja kuskaa pyyhkeen mukanaan ja putsaa koiran ennen sisälle tuloa.
(ainakin itse teen näin.)
Ja en tiedä mitä piskejä olet haistellut, mutta jos sen turkista huolta pitää niin ei kyllä haise.
Ravunsyötiksi joutais. Älkääkä tulko mulle lässyttämään omistajan vastuusta ja eläkeläisten kavereista.
Noh mielipiteitä on monia, onneks koirilla on sen verran kokoa välillä että ne voi tarpeen vaatiessa laittaa sen ihmisen sinne syötiksi
Tälläsella tuulella tulet ulkona vastaan niin ainakin multa saattaa hetkeksi unohtua vastuut
PS. Niin ja kyllähän meitä moneen junaan on, monet (kuten allekirjoittanut) on kyllä paskat keränny läpi talven, mutta löytyy niitäkin jotka ne jättää sinne turhan paljon.
Toisaalta ihmisen vika se on edelleen että sitä paskaa sieltä ulkoa löytyy, ei sen narunpäässä olijan, se kun sitä ei osaa kerätä.