Koiraihmiset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Koirasta voi olla iloa vaikka ei olisi eläkeellä, syrjäytynyt tai yksinäinen. Se on kyllä totta, että moni koiran omistaja joko idiootti tai tietämätön. Antavat koirien tehdä mitä lystäävät eivätkä ymmärrä mitään siitä, että kenen sitä laumaa pitää johtaa.
Vastuullisena koiranomistajana minua tympii ne sontiaiset, jotka saavat aikaan piruilua meille syyttömillekin.

Minulla ja koiralla taitaa päällikkyydet ja johtamiset mennä vähän vikasuuntaan, mutta tullaan toimeen. Pennumpana koirani nakkeli vinkulelua ja minä kävin hakemassa. :eek: Nyt se tekee 'suoritteensa' hyvään paikkaan ja ilmoittaa haukulla, että tuleppas pussittamaan. :D Haukahduksen takia muutkin huomaavat kääntyä katsomaan, miten meillä huolto pelaa. :thumbup:
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Vastuullisena koiranomistajana minua tympii ne sontiaiset, jotka saavat aikaan piruilua meille syyttömillekin.

Minulla ja koiralla taitaa päällikkyydet ja johtamiset mennä vähän vikasuuntaan, mutta tullaan toimeen. Pennumpana koirani nakkeli vinkulelua ja minä kävin hakemassa. :eek: Nyt se tekee 'suoritteensa' hyvään paikkaan ja ilmoittaa haukulla, että tuleppas pussittamaan. :D Haukahduksen takia muutkin huomaavat kääntyä katsomaan, miten meillä huolto pelaa. :thumbup:
Siinä oli kaikki koiranomistajahymiöt paketissa. Elämä koiran kanssa on tuollaista hymiöintiä kun ne on niin mukavia.

Ai vittu alkaa kiehumaan. Se beaglen hyssyttelykin. Hirvee haloo ja jeesustelu. Olis tullu varmasti vähemmät meteliä jos olisi jyrätty vaikka afrikan mies.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Tallasin muuten tänään koirankakkaan. En heittäny kenkiäni roskiin sen jälkeen, enkä tietääkseni saanut muutenkaan mitään pysyviä henkisiä vaurioita kyseisestä tapahtumasta. Ihan vaan tiedoksi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tallasin muuten tänään koirankakkaan. En heittäny kenkiäni roskiin sen jälkeen, enkä tietääkseni saanut muutenkaan mitään pysyviä henkisiä vaurioita kyseisestä tapahtumasta. Ihan vaan tiedoksi.
Mun koira paskoo mihin haluaa ja minähän en niitä kerää. Kerätköön ne joita haittaavat!

En myöskään astu paskoihin, koska katson mihin astun.

Peace!
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Just tommoset pilaa niiden muutamien vastuullisten koiranomistajien maineen.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Mun koira paskoo mihin haluaa ja minähän en niitä kerää. Kerätköön ne joita haittaavat!

En myöskään astu paskoihin, koska katson mihin astun.

Peace!
Entä haisteletko sä persettä?
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Tallasin muuten tänään koirankakkaan. En heittäny kenkiäni roskiin sen jälkeen, enkä tietääkseni saanut muutenkaan mitään pysyviä henkisiä vaurioita kyseisestä tapahtumasta. Ihan vaan tiedoksi.
Et niin koska olet koiranomistaja. Joku muu saattaisi saada.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Täällä on 2 kivaa piskiä :) Olen siis koiraihmisiä.
 

Tomacu

Well-known member
Liittynyt
11.3.2006
Viestit
2760
Sijainti
Jyväskylä
Tallasin muuten tänään koirankakkaan. En heittäny kenkiäni roskiin sen jälkeen, enkä tietääkseni saanut muutenkaan mitään pysyviä henkisiä vaurioita kyseisestä tapahtumasta. Ihan vaan tiedoksi.
Etkö edes kironnut vastuuttomia koiranomistajia ja yksinäisiä eläkeläisiä?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Hieno provotopicci :thumbup:

On muuten alkanu TAAS vituttamaan oikein urakalla.
Aivan sama mulle, anna vituttaa vaan. :)

Niitä on montaa lajia. Sellaiset kyrpii kun kohtelee sitä niinkun vauvaa. Jotkut jopa puhuvatkin vauvasta. Ja kaikkia pitäisi kiinnostaa niitten perseenhaistaja. Kysellä, että kuinkas vanha se on ja mitä rotua ja niinpoispäin. Julku alkaa hyppimään silmille ja naureskellaan kun se on vaan pentu. Kaataa pennun kumoon ja kusee päälle. Mutta ei se ole koiran vika. Se vaan leikkii.
Koiraihmiset yleensä kyselee moisia toisiltaa, jos sulla ei koiraa ole niin tuskin sulta moisia tullaan kyselemään.
Ja jos pitää vauvana niin pitäkööt, joillekin koira on tärkeä.
Sulle ehkä se hallitunkki, mutta se olkoon oma asias.

Ja auta armias jos niitä tulee kylään. Roteesi juoksee kurasilla tassuilla suoraan valkoiselle sohvalle ja kukaan ei korvaansa lotkauta. Sellainen vanhalta vitulta haiseva kirppukasa vohkottaa ympäri taloa. Ja mussukka on aina huomion keskipisteenä. Jos koiraihmisen koira ei kiinnosta sinua katsotaan kieroon. Helvetin perkele.
Jos moisia tuttavia on, voi niille tehdä selväksi että kylään ei ole asiaa koiran kanssa.
Ja joka kerta se koira ei ole likainen kuitenkaan. Ja hyvä omistaja kuskaa pyyhkeen mukanaan ja putsaa koiran ennen sisälle tuloa.
(ainakin itse teen näin.)
Ja en tiedä mitä piskejä olet haistellut, mutta jos sen turkista huolta pitää niin ei kyllä haise.

Ravunsyötiksi joutais. Älkääkä tulko mulle lässyttämään omistajan vastuusta ja eläkeläisten kavereista.
Noh mielipiteitä on monia, onneks koirilla on sen verran kokoa välillä että ne voi tarpeen vaatiessa laittaa sen ihmisen sinne syötiksi :rolleyes:
Tälläsella tuulella tulet ulkona vastaan niin ainakin multa saattaa hetkeksi unohtua vastuut :rolleyes:

PS. Niin ja kyllähän meitä moneen junaan on, monet (kuten allekirjoittanut) on kyllä paskat keränny läpi talven, mutta löytyy niitäkin jotka ne jättää sinne turhan paljon.
Toisaalta ihmisen vika se on edelleen että sitä paskaa sieltä ulkoa löytyy, ei sen narunpäässä olijan, se kun sitä ei osaa kerätä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Saahan niistä hyvät rukkaset tai vaikka turkin, jos on isompi kenneli.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Koirat ovat viisaita ja monet niistä ottavatkin oppia ihmisistä ja heidän tekemisistään: :D

tässä JA ja Timo Toikki esimerkkinä
 
Ylös