Koirajuttuja

  • Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Piti löytää toikki johon testaan näkyykö nää fotoämpäriin laitetut kuvat. Ja täällähän ei tietysti ennestään ollu turhia toikkeja. :p

Horisontti "hieman" vinossa.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Kaipaisin vielä kuvaa leikatuista palleista.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Turkulainen menee Hansakeskuksen yläkertaan pitäen sylissään koiraa.
-Tämä on aivan älytöntä, turkulainen huutaa ja osoittaa kilpeä jossa lukee:
Liukuportaissa on aina pidettävä koiraa sylissä!”.

-Minulla meni perkele yli tunti ennen kuin löysin tämän koiran! :mad_old:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716


2 tuhosi, ei paljoa säikähtänyt. Hurja mies.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Hieman kelju tilanne sattui äsken, kun ajoin kotipihaan. Pihassa oli jonkun vieraan auto ja näillä vierailla oli iso koira. Oma koirani alkoi tietysti haukkua sitä vierasta koiraa ja tämä hyökkäsi autoa kohti ja hyppi siinä autoa vasten ja katsoi ikkunasta sisään. Meni kauan ennen kuin omistajat tulivat hakemaan sen pois. Pitäisivät koiransa kiinni, toivon minä. :doubtful:
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Hieman kelju tilanne sattui äsken, kun ajoin kotipihaan. Pihassa oli jonkun vieraan auto ja näillä vierailla oli iso koira. Oma koirani alkoi tietysti haukkua sitä vierasta koiraa ja tämä hyökkäsi autoa kohti ja hyppi siinä autoa vasten ja katsoi ikkunasta sisään. Meni kauan ennen kuin omistajat tulivat hakemaan sen pois. Pitäisivät koiransa kiinni, toivon minä. :doubtful:
Mulle kävi hieman vastaavasti keväällä. Tosin ajoin silloin itse vieraaseen pihaan.

Ostin huutonetistä lasitiiliä peräkärryllisen. Myyjän pihassa oli vapaana kolme jackrusselia, jotka innostuivat todenteolla kyydissä olleesta labbiksesta. Autoa vasten hypittiin oikein kunnolla ja kynnenjäljet tekivät ihan kivat naarmut kaaraan.

Olisi ottanut pitemmän ajan pattiin, mutta ihme kyllä ne naarmut hävisivät vahapesun jälkeen. Kai se on maali sittenkin kovempaa kuin terrierinkynnet. Hetkellisesti v*tutti kuitenkin suht paljon, ja sanoinkin myyjälle että et sitten tajunnut laittaa koiria sisään, vaikka soitin 5 minuuttia ennen tontille ajoa et nyt ollaan tulossa.
 
Ylös