Koirajuttuja

  • Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Kävi koirakin tänään uimassa :thumbup: Kohtalaisen raikasta vettä kun metrin päästä rannasta vielä kymmenen sentin jääkerros. Nyt järsii puruluuta tuossa noin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kohta se on tuossa. Yökylään tulee. Öiset vessakäyntini tullevat valvonnan alaiseksi.
En kertonutkaan, että tuo epeli meillä yökylässä la - su välisen yön. Hyvin tuo tarkisti ja valvoi, että mm. vessakäyntini menivät niinkuin pitikin.
Etpä niin. :wink:

Minun vintiöni on taas niin huomionkipeä, että en saisi hänelle selkääni kääntää. Heti tulee huomautus. :eek:
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Kävi koiruli aamupäivästä kylvyssä. Ei tykkää pesuvaiheesta yhtään, mutta kuivaus on sitten ihan oma juttunsa. 2 isoa pyyhettä ei riitä että tuon kuivaksi saisi, mutta onneksi on vielä mm. kuivaajan housut joita vasten voi hangata sen mitä pyyhkeet ei vedä.

Nyt ollutkin sitten tarkan valvonnan alla, kun yleensä ensi töikseen pesupäivänä ulos päästyään etsii jonkun mahdollisimman kaamean hajuisen kuralätäkön tai ojan, jossa käy rypemässä. On selvitty iltaan saakka ja edelleen on suunnilleen puhdas.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Karvakuonokaverini täyttää tänään jo 4 vuotta. Hänen merkkipäivänsä iloksi on kuultu laulua, saatu kortteja ja Musti ja Mirri kutsui hakemaan synttärilahjan. Aika kuluu niin nopeasti, vastahan sen sain kaverikseni. :ahem:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olgan koiralla on paljon paremmat synttäribileet kuin mulla.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olgan koiralla on paljon paremmat synttäribileet kuin mulla.
Tuosta tuli mieleen, kun joskus edellisen koiran kanssa kävellessäni vierelle tullut mies kysyi, että voisinko taluttaa häntäkin. Sanoin, että sopiihan se, mutta flexin saat hankkia itse.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Myönnän itsekin tykkääväni kys. rodusta. Lyhytkarvaisena varsinkin mainio otus.

Tarkkakuuloisiakin ovat kun jääkaapin narauttaa auki niin se on alle 5sec niin koira on selän takana, vaikka olisi kilometrin päässä.
Tarkan kuulon lisäksi ovat myös sangen nopeita, mikäli kilometri tosiaan taittuu samassa ajassa kuin top fuel dragsterillä menee varttimailiin! :eek:
 
Ylös