Kyll ne kumpikin kuva on oikeita kuviaOikeessa kuvassa takimmainen on semmonen, minkä vatsan Luke viils auki ja meni sisään lämmittelemään Episoide 5:ssä. Rotua en nyt muista.
TauntaunOikeessa kuvassa takimmainen on semmonen, minkä vatsan Luke viils auki ja meni sisään lämmittelemään Episoide 5:ssä. Rotua en nyt muista.
Ei ole venäjänvinttari, ei skottilainenkaan.Oikeenpuolimmaisessa kuvassa ne näyttää venäjänvinttikoirilta eli borzoilta, mutta jos vasemmalla on samanrotunen niin.. liekö kyseessä kuitenkin kysyjän "oma" rotu eli skotlanninhirvikoira?
Mua hämäsi sitä väriäkin enemmän sen korvat, jostain syystä joka saattaa olla vaan mun päässäni, minä miellän sellaset ylempää taittuneet enemmän bordercollieille ja noi alempaa taittuneet australianpaimenkoirille..Älä vaan mene omistajalle sanomaan. :tongue:
Yleisempi bordercollien värimuunnoshan näyttää tältä. Tämä oli siis kompa.
Skottilainen on huomattavasti kookkaampi, suunnilleen irliksen kokoinen.Oikeenpuolimmaisessa kuvassa ne näyttää venäjänvinttikoirilta eli borzoilta, mutta jos vasemmalla on samanrotunen niin.. liekö kyseessä kuitenkin kysyjän "oma" rotu eli skotlanninhirvikoira?
Haista sina Jaakko Jahnukaisen irvikuva vittu. :thumbdownSiitä Rian pistehommasta vois vielä vähän vääntää. Ei voi olla tällä selvä. Kyllä koirarotutivasta pitää yks kissatappelu saada kehitettyä.
Legendaarista.Haista sina Jaakko Jahnukaisen irvikuva vittu. :thumbdown