Koirarotutiva

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Oikeessa kuvassa takimmainen on semmonen, minkä vatsan Luke viils auki ja meni sisään lämmittelemään Episoide 5:ssä. Rotua en nyt muista.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Oikeessa kuvassa takimmainen on semmonen, minkä vatsan Luke viils auki ja meni sisään lämmittelemään Episoide 5:ssä. Rotua en nyt muista.
Tauntaun

edit: ja itseasiassa soli Han kun hoiti viiltelyhommat

Viimeksi muokattu:

Ria

Jäässä
Oikeenpuolimmaisessa kuvassa ne näyttää venäjänvinttikoirilta eli borzoilta, mutta jos vasemmalla on samanrotunen niin.. liekö kyseessä kuitenkin kysyjän "oma" rotu eli skotlanninhirvikoira?

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Oikeenpuolimmaisessa kuvassa ne näyttää venäjänvinttikoirilta eli borzoilta, mutta jos vasemmalla on samanrotunen niin.. liekö kyseessä kuitenkin kysyjän "oma" rotu eli skotlanninhirvikoira?
Ei ole venäjänvinttari, ei skottilainenkaan.

Täysin puhdasrotuinen kuitenkin kyseessä.

Ria

Jäässä
Älä vaan mene omistajalle sanomaan. :tongue:

Yleisempi bordercollien värimuunnoshan näyttää tältä. Tämä oli siis kompa.
Mua hämäsi sitä väriäkin enemmän sen korvat, jostain syystä joka saattaa olla vaan mun päässäni, minä miellän sellaset ylempää taittuneet enemmän bordercollieille ja noi alempaa taittuneet australianpaimenkoirille..

Tosta vinttikoirakuvasta en osaa oikein enää edes yrittää arvata mitään, irlanninsusikoiriksi ne näyttää turhan kevytrakenteisilta ja muita ees suunnilleen tollasella turkilla olevia ei tule mieleen yhtäkään.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Siitä Rian pistehommasta vois vielä vähän vääntää. Ei voi olla tällä selvä. Kyllä koirarotutivasta pitää yks kissatappelu saada kehitettyä.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Skottilainen on huomattavasti kookkaampi, suunnilleen irliksen kokoinen.

Nuo kuvan koirat löytyvät tämän rotumääritelmän alta.