Kokemuksia Oulusta

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Muutaman viikon viettänyt., koska ölkjg ja sitten yhden kerran tupareissa.

Ihan kuin joku Varkaus tai Imatra, mutta isompi.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Kaksi kertaa olen yöpynyt Oulun käytöstä poistetulla kasarmilla. Ensimmäisellä kerralla pihalla teltassa, toisella kertaa kasarmirakennuksen sisällä, kalustamattoman tuvan lattialla. Olen varmaan joskus kakarana kesälomareissuilla Oulussa käynyt, muttei niistä muistikuvia. Ihan paska paikka, en voi suositella.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24223
Sijainti
lappeen Ranta
Joskus aikoinaan vissiin kerran käynyt kun isän ja äidin keralla olin autokierroksella ympäri Suomea. Nyttemmin olen sieltä jonkin verran levyjä ja t-paitoja tilaillut (ne hankintatoikissa raportoidut Aural Hypnox -tilaukset).
 

Örfil

Guest
Kauan sitten, exän kanssa lomamatkalla Kilpisjärvelle yövyimme Saab 900:n takatilassa Edenin parkkiksella. Se oli vähän semmoinen reppumatkailureissu.

Se oli ensikosketukseni Ooluun.

Ihan ok kaupunki, sen vähän perusteella mitä olen siellä käynyt.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Parasta Oulussa on yliopisto vaikutuksineen. Valitettavasti se on rakennettu suolle, kauas keskustasta.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Valitettavasti se on rakennettu suolle, kauas keskustasta.
Toista se on Uppsalassa. Tiedän, koska itsehän olen käynyt Uppsalan yliopistossa ulostamassa. Ehken ole aiemmin maininnutkaan? Joo, ei tässä ihan juntteja sentään olla. Uppsalan paskonomeja.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Toi kakkoskuva näyttää...no, kaasutuskammiolta.
Sama tuli mieleen, kun tuota lehdessä esiteltiin, että ei tarvita kuin pieni reikä pakoputkea varten niin se on pimeä tie mukavaa matkaa. Muistaakseni siinä luki, että pakokaasulla tuo telttakehikko rakentuu.

Tää on kyllä nätein:
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7203
Minä en Oulusta ole juuri muuta nähnyt kuin moottoritien ja senkin sen takia, että viime vuosituhannen lopulla Lapissa käydessä ajoimme Oulun kautta sekä meno- että paluumatkalla.
 
Ylös