Kokemusta allun grillistä?

?

• Kerran olen

Äänet: 2 6,5%
  • Useasti

Äänet: 8 25,8%
  • En ole

Äänet: 10 32,3%
  • En ole mutta tekisi mieli joskus käydä

Äänet: 11 35,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    31

Joni

Well-known member
Kuinka moni foorumisti tunnustaa käyneensä Mika "Jumala" Häkkisen grillillä edes kerran elämässään? :ahem: Itse olen parikin kertaa. Todellisena formulafanina ehdottamasti suosittelen käymään.

http://www.allungrilli.com/

Viimeksi muokattu:

72

Well-known member
Monet kerrat käyty, ja pippaloita pidetty, jne.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Kiinnostaisi, että minkälainen iskender siellä on?

Palle

Well-known member
Sijainti
Espoo, Finland
On tullut käytyä muutaman kerran kun koulu on ihan vieressä. Hyvät lounaat ainakin on olleet :thumbup:

Captain Howdy

Well-known member
Formulahörhöilyn kannalta lienee paikallaan, mutta ruoka on luokatonta paskaa.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Möötteämisen kannalta ruokaa tärkeämpi asia kuitenkin on, että saako sieltä olutta. Siis notta saako?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Möötteämisen kannalta ruokaa tärkeämpi asia kuitenkin on, että saako sieltä olutta. Siis notta saako?
Näemmä pieni kolmonen 3e ja iso 4,5e. Pieni nelonen 3,5e. Ei kauhea.. Enämpi silmiin osui punkun hinta, 7e pullo...mutta vissiin joku 2,5dl puteli.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Olen yhden kerran. En muista oliko hyvää vai OK.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Minä kävin Allun Grillillä useasti silloin, kun se sijaitsi vielä Varistossa. Kerran olen siellä lounastanut Mika Häkkinen -specialin. Hyvää oli. Sen jälkeen kun ravintola muutti Myyrmäkeen, en ole käynyt siellä kertaakaan.

jjv

Arschloch
Mun korvaani kuulostaa, että ihmisen tullessa grillistä, hän saapuu pallogrillin kuvun alta, kun taas saavuttaessa grilliltä tullaan grilli-tyyppisestä yrityksestä. Vähän sama, kuin joku soittaa hätäkeskukseen ilmoittaakseen tulipalosta sahalla, niin kohteeseen tarvitaan merkittävästi enemmän sammuttajia, kuin tulikukon ollessa irti sahassa.

Mutta omapahan on korvani. Vastaukseni kysymykseen on "ei".

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Taasko tätä kysytään. Edelleen olen käynyt siellä Varikko-aikana. Jopa kahdesti, jollen vallan väärin muista. Siis siinä alkuperäisessä paikassa, joka oli vanhan kakkostien ja kehäkolmosen risteyksen tienoilla.

Papin antaman nimen nimikirjoitus on Allun Grillin vieraskirjassa, ja sen yllä tahi alla , samasa yhteydessä, ITG-töherre.

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Kesällä tuli käytyä paljonkin lounasaikaan. Myös ollaan ihan häränpihvejä öö ruzin ja muidenkin laskuun mutusteltu. Nyt on tullut käytyä tosi harvakseltaan, kun lounasruuat alkoi olemaan useasti pettymyksiä, ja hinnat on lähilounasravintoloiden kalliimpia.

Kesällä oli kyllä ihan huippuhyvää sapuska välillä, tarjoilijat kauniita (joskin käyttivät vielä Ferrari-paitoja), ja pihvit suussasulavia. Harmi kun ollut joku suvanne tässä, liekö kokki vaihtunut? Täytynee käydä taas lähiaikoina koittamassa, josko ruuan taso olisi taas noussut.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Mikä tuotemerkki tuo Est on? :doubtful: Mistä sitä saa? Ihme nysväilyä tupakan mainostamisen suhteen.