Onko tomaattiliemi itse tehty, Mehen reseptillä?Piinailin duzzan kera katkisten, bääbää-juuston ja peston. Palanpainikkeeksi cassuttelen tivaa...
Näytä liitetiedosto 20685
Emmä tiedä Mehen reseptiä. Tomaattiliemi on oikaistu tuunaillen putkitavara ja antamalla maustua aika-ajojen ja saunan ajan. Ihan jees. BääBää-juusto ei kyllä petä.Onko tomaattiliemi itse tehty, Mehen reseptillä?
Ei kai siinä muu auta kuin toimia ennakoivasti.Kyllähän toi paremmalta näyttää kun yksikään karvakäsipizza.
Mulla on nyt aivan helvetin hirveä tilanne käsillä kun lähipizzeria oli näemmä vaihtanut omistajia. Tai siis omistajat vaihtaneet pizzeriaa. Kummin se nyt menee?
No KUITENKIN! Pizza ei ollut enää sitä samaa mihin olen tottunut. Eivätkä uudet karvakädet tunne minua lain, niin näiltä tuskin irtoaa luottoa kun lompakko on hävinnyt baariin ja liekkö osaavat tuoda lätyn oikeaan osoitteeseen vaikka sanoisin puhelimeen kännipäissäni väärän?
Suurten kysymysten äärellä nyt.
Modasin! Kun makkaranpötkäle kiehui, sain kuningasajatuksen. Käärin sen palvikinkkuun vielä! Sen lisäks että se oli kiehumassa olevan, tulikuuman makkaran kanssa hieman haasteellista toteuttaa (haarukan ja parin coctailtikun kanssa sain toimimaan), ainoa lisäarvo jonka toi toi, oli sellainen vähän luotaantyöntävä tuoksu.Ajattelin kohta kokata niin, että lämmitän mikrossa yhden tuon näköisen:
Sit mä keitän yhden tuollasesta paketista:
Oikeastaan tää menee ensin keittymään, ja vasta kun on valmis, pulla menee mikroon, oivariinilla siveltynä, puoleks minuutiks.
Ton sämpylän väliin mä sijoitan ekaks tällaisesta purkista yhden:
Sit tuollasen muutama rivi ylöspäin sitten keitetyn pötkäleen.
Laittanen siihen ketsuppia vielä pintaan.
Juomaks nelisen desiä rasvatonta maitoa, että pysyy joku tolkku tässäkin.
Sepelvaltimo kiittää.Huikopalaksi. Oli melko rasvasta settiä.
HUH! Kylläpä iso kivi vierähti sydämenltäni kun ei siellä lie ole sittenkään omistajapohja vaihtunut vaan henkilökunnan määrä kasvanut ja parina viime kertana ollut ihan tyystin vieraat heebot hommissa.Kyllähän toi paremmalta näyttää kun yksikään karvakäsipizza.
Mulla on nyt aivan helvetin hirveä tilanne käsillä kun lähipizzeria oli näemmä vaihtanut omistajia. Tai siis omistajat vaihtaneet pizzeriaa. Kummin se nyt menee?
No KUITENKIN! Pizza ei ollut enää sitä samaa mihin olen tottunut. Eivätkä uudet karvakädet tunne minua lain, niin näiltä tuskin irtoaa luottoa kun lompakko on hävinnyt baariin ja liekkö osaavat tuoda lätyn oikeaan osoitteeseen vaikka sanoisin puhelimeen kännipäissäni väärän?
Suurten kysymysten äärellä nyt.
Joka sisältää?Mestarin Pizza ykkösen.