Örfil
Guest
Jos Vapaalla olisi alkolukko, täällä postaisi tasan 3 tyyppiä.
Goblet, kurski ja Vettel-Fani. Ei paha.Jos Vapaalla olisi alkolukko, täällä postaisi tasan 3 tyyppiä.
Kurski, Goglet ja MEITSI \o/ Tää toikki ainakin vetästiin selvinpäin intuiitiolla tietämättä aloittaessa mitä tässä kirjoitetaan.Jos Vapaalla olisi alkolukko, täällä postaisi tasan 3 tyyppiä.
Voitko luetella kaikki forumin kärpäset?Viime päivien laatukeskusteluun liittyen, tällähän saataisiin monta kärpästä läiskittyä yhdellä toimenpiteellä :ahem:
Vapaa miinus kolme :thumbup:Voitko luetella kaikki forumin kärpäset?
Meinasitko tosissaan uskaltaa Totken rakennuttamaan torniin?Kun suureen pilliin vihelletään, kun tuomiotapulin kello kajahtaa kolmasti tasatunnein, tietää forumin älymystö kerääntyä salaiseen kokoontumispaikkaansa, martinlaakson norsunluutorniin.
Ensin meinasin kirjoittaa, että tostahan seuraa uusi alkuräjähdys, mutta sitten tajusin, että itseasiassa taitaa mennä enemmänkin mustanaukon ja antimaterian puolelle. Imeytyy itteensä.Goblet, kurski ja Vettel-Fani. Ei paha.
- Mikä on Raamattu?
- Se on totuus ja Jumalan sana.
- En ole lukenut, enkä voi kenellekään suositella.
- Mikä on Jumala?
- Universumin Luoja.
- En ole tavannut, enkä voi kenellekään suositella.
- Mikä on universumi?
- Se on Luojan luoma maailmankaikkeus.
- En ole kokeillut, enkä voi kenellekään suositella.
jne.
Näillä mennään.
En.Meinasitko tosissaan uskaltaa Totken rakennuttamaan torniin?
On. Vasemmassa lahkeessa. Rakennuta sit samalla Pietskulle kulkuluiska ylimpään kerrokseen saakka.En.
Onks mulla rahaa rakennuttaa? Missä?
Arvasin että tässä on jotain haudattuna.On. Vasemmassa lahkeessa. Rakennuta sit samalla Pietskulle kulkuluiska ylimpään kerrokseen saakka.
Ei se tarvi. Puolikas kossu ja pehmeet aika-ajokumit alle niin Pietu runttaa pitkin seinää.On. Vasemmassa lahkeessa. Rakennuta sit samalla Pietskulle kulkuluiska ylimpään kerrokseen saakka.
Mun rakennuttamassa tornissa et kyllä noin tee! Mikontalossa tuota taas kutsutaan saneeraukseksi.*hieroo ulostetta toikin seinille*
Mun rakennuttamassa tornissa et kyllä noin tee! Mikontalossa tuota taas kutsutaan saneeraukseksi.