Kolmen ajatuksia

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Olipa kerran ihminen, joka oli viisas ja mahtava kaikessa lajissaan. Hän hymyili ja kerskui kuinka osasi venytellä, jonglaarata, venytellä jäseniään uskomattomiin asentoihin, taisi matematiikkaa ja fysiikkaakin ja osasi kokatakin, osasi hänkin suunnata juomien ja ruokien yhteydessä suunnata vessaankin, suihkua osasi käytellä saunan jälkeenkin.

Eräänä päivänä hänen Järkensä hyppäsi pois päästä saatuaan tarpeeksi idiootista ruumiista.

- Mihin sä oikein lähdet?! Kysyi tyhjäpää.
- Ei me mitään turhaa tarvita, vastasi loppuruumis.
- Älä nyt tuollaista sano! Sehän on loukkaavaa ilmoitusta?!
- Ei se ole ja miksi sinulla ajatus vielä toimii, jos kerran Järki on lähtenyt?
- Se, että ettemme tarvitse järkeä on hölm... Jaa, se kyllä on totta, miten minä kykenen ajattelemaan?
- Sitä minäkin ihmettelen, siihen sarkastisesti vastasi ruumis.
- Mutta miten sinä siihen ajattelemaan pystyt, ethän edes ole osa ajattelevaista puolta?
- Koska ryhdyit rasistiseksi?
- Enhän oo?! Miten voisin olla rasistinen, jos me ollaan samasta ruumiista?
- Voivoi, mä taidan lähteä vähän tuonne suuntaan... Ei muuten onnista, voisitko hiukan jelpata raahaamalla rasistista päätäsi tähän suuntaan, kiitos?
- Kato vähän, miten onnellinen tämä Järki pomppii tuolla pihalla?
- Se onkin vähäjärkinen kaveri ylipäätään.
- Miten niin vähäjärkinen, sehän tuo ideoita tuon tuosta vaan ja nyt me ollaan pulassa ilman sitä?!
- Ei me sitä kaveria tarvita, meillähän on kirjatut kirjat olemassa ja voidaan lukea niistä.
- Totta! Missähän kirjoissa puhutaan sitä kohtaa, milloinkas tulee nälkä ja miten sen tuntee?
- En tiedä mutta minä ärsyynnyn susta ja haluan mennä tuohon suuntaan, tule jo äläkä pällistele!
- Mikä oikeuttaa sinua määräämään musta?
- Minä itse käsken, sinulla ei ole sananvaltaa.
- Äsken pilkkasit mua rasistiseksi ja mikä sä ite oot?
- Meidän on turha alkaa kiistelemään, jospa minä ottaisin puukon tuosta kannosta ja leikkauttaisin meidät kahtia?
- Hei haloo?! Jos leikkautat meidät, niin mehän kuolemme molemmat?
- Voimmeko kuolla? Kauhistui ruumis.
- Jaa, hyvä kysymys? Tikit eivät taida paljon auttaa, jos meiltä katoaa esimerkiksi maksa ja haima erikseen?

Samalla järki tuli paikalle ja pyysi anteeksi, että oli laiminlyönyt omaa pyhää temppeliään ja ottaa vastuun niistä kaikista hedelmistään mitkä on kylvännyt omista ajoistaan ja tulee poimimaan ne kaikki edestään tulevaisuudessaan. Järki puhui tyhjäpäälle ja ruumiille, että kaikki voidaan sopia puhumalla totta koko ajan eikä riitelemällä ja sivuuttamalla.

Tässä miettimisen aihetta.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Oletteko kuulleet sitä juttua, kun p....kauniisti sanottuna Rectum meni lakkoon ja pääsi koko kehon puheenjohtajaksi.
 
Ylös