Kolumni: Ranskan Grand Prix keskellä 'ei mitään'

Moderaattorit

Super Moderator
Kolumni: Ranskan Grand Prix keskellä 'ei mitään'

F1-kausi jatkuu jo tulevana viikonloppuna Ranskassa. PMV:n kolumni Ranskan GP:n historiasta ja tulevan GP:n asetelmista on luettavissa täällä.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Pilkunnussintaa, mutta kun kirjoitusvirhe näkyy etusivulla... Eli:

Kolumni: Ranksan Grand Prix keskellä 'ei mitään'

DFiaA

I told you so
Toivottavasti jää ensi kaudeksikin jotain kolumnoitavaa, ettei tarvitse lukea samoja kolumneja uudestaan wink

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Todella hyvä huomio Davidistä kolumnissa: Missä on nyt se David, jos kyykytti kaudella 2000 Ranskassa molemmat puolijumalat, eli Schumacherin ja Häkkisen?

Noh, eiköhän se David vielä väläytä kerran tai kaksi tälläkin kaudella, jotta päästään taas normaalin "2-3 voittoa kaudessa"-tulokseen ja McLarenilla ollaan taas tyytyväisiä. Tai sitten Kimi romuttaa nuokin toiveet... :D

MPH

Well-known member
Itse olen lahdossa katsomaan tuota kisaa paikan paalle. Mulla on liput launtaiksi ja sunnuntaiksi C-katsomoon (paakatsomo). Onko kukaan muu tulossa paikan paalle? Enta minkalaisia kokemuksia kyseisesta kisasta on aikaisemmilta vuosilta? En oo varannu mitaan majoitusta, ajattelin nukkua autossa. Jos siella nyt nukkua tarvitsee kun yolla juhlitaan Kimin paalua :) .

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Olin 1997 kisassa katsomassa perheeni´kanssa. Paikkamme oli Adelaide-katsomossa, tosin Chateau d'Eau mutka oli lähempänä. Imola-mutka näkyi myös hyvin paikalta, ja sitten viimeinen shikaani ja Lycee vähän huonommin (ne mutkathat ovat nyt muutettu)

Ainakin silloin radalla toimi Ligier-museo, jossa oli ainakin lähes kaikki autot näytillä, samoin kuljettajien kasvokuvat seinällä. En tiedä miten nyt on, kun Prost-tallikin on poistunut ykkösistä.

Häkä keskeytti silloin Adelaide-mutkaan konerikon takia (ajoi rauhallisesti suoraan, paikassahan on asfalttitie ollut jo pitkään)
Myös Salo keskeytti kilpailussa ja käveli ohitse.

Lauantain ja sunnuntain välisen yön vietimme autossa ilman pahempia häirintää. Sade oli tosin silloin aika ankaraa. Vieressä oli silloin mukava ranskalainen porukka, jolla oli kunnon ateria, ja aterian jälkeen he alkoivat pelata petanqueta.