Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18207
Jos kelataan ihan alkuun, Ukraina ykkönenkin meni lukkoon, kun perustaja ei pitänyt keskustelusta.
Nyt kävi samoin

Mielestäni toikkien lukitusoikeus pitäisi olla vain moderaattoreilla, jotta toikkeja ei suljettaisi juuri sillä hetkellä päällä olevan kalabaliikin vuoksi tai hetken tunnekuohussa.

Onneksi näitä ei ole usein.

Ja kyllä, suljin itsekin yhden oman toikkini hiljan, mutta olisin voinut pyytää modeakin tekemään sen.
No mikäs järki se lukitusoikeus olisi ottaa pois, jos sitten porattaisiin modeille, että lukota mun toikki.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
24 tunnin sääntö olisi hyvä. Et saa lukita omaa toikkia 24 tuntiin, mutta sen jälkeen ok. Pitäähän meille muille jäädä aikaa vittuilla jos joku tekee homonaama toikin.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Jos kelataan ihan alkuun, Ukraina ykkönenkin meni lukkoon, kun perustaja ei pitänyt keskustelusta.
Nyt kävi samoin

Mielestäni toikkien lukitusoikeus pitäisi olla vain moderaattoreilla, jotta toikkeja ei suljettaisi juuri sillä hetkellä päällä olevan kalabaliikin vuoksi tai hetken tunnekuohussa.

Onneksi näitä ei ole usein.

Ja kyllä, suljin itsekin yhden oman toikkini hiljan, mutta olisin voinut pyytää modeakin tekemään sen.
Vahva komp. Varsinkin kun sen jälkeen kun toikki on lukittu, ei pääse edes omia aivopierujaan muokkamaan, olisi parempi että lukitukset tapahtuisivat vain ja ainoastaan moderaattoreiden toimesta.

Olisi hyvä miettiä miten Forum yleensäkin hallitsee toikkejaan. Voidaanko olettaa, että jos toikki on jo kuukausia vanha, sisältäen satoja/tuhansia postauksia, se olisikin jo Forumin "omaisuutta", eikä toikin aloittajan. Onhan siihen jo muutkin forumistit kantaneet kortensa kekoon jne. Siten sen lukittamiseen olisi oikeutettu vain valitut, elikin Forumin Moderaattorit.

Tämä kokonaisen 4 kuukautta pitkän toikin roskiin heittäminen sitten taas on ihan oma "lukunsa", mitä ei Arabialaisista löydy :thumbfh:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Komppaan tmoita. Onhan toi nyt ihan hanurista, että noinkin pitkäaikainen toikki lentää roskiin vain siksi, että toikin avaaja näin halusi. En näe miksi avaajalla pitäisi olla tossa vaiheessa yhtään sen enempää päätäntävaltaa toikin kohtalosta kuin kenelläkään muullakaan rivikeskustelijalla.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Voisko tuollaisen ajankohtaisia ja suosittuja keskusteluaiheita käsittelevän toikkien kadottamisen saada loppumaan. Kun keskustelu on päällisin puolin asiallista, ei kellään pitäis olla syytä vetää Renngeisteja nenään ja tehdä toikille Stalinimoderointitoimenpide. Eikä niitä bannejakaan ihan oman henkilökohtaisen päänsärky- tai krapula-asteen perusteella pitäisi antaa.
 
Viimeksi muokattu:

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7202
Kylläpä täällä on saatu melkoinen jarna aikaan pienestä asiasta ja jarnan äänekkäin kaksikko näköjään onnistui hankkimaan bannit itselleen.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kylläpä täällä on saatu melkoinen jarna aikaan pienestä asiasta ja jarnan äänekkäin kaksikko näköjään onnistui hankkimaan bannit itselleen.
Mäkin luen kyllä viestit ääneen, mutta kovimpaan ääneen luen Alpun viestit. Eli mulle Alppu on äänekkäin kaveri.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Voisko tuollaisen ajankohtaisia ja suosittuja keskusteluaiheita käsittelevän toikkien kadottamisen saada loppumaan. Kun keskustelu on päällisin puolin asiallista, ei kellään pitäis olla syytä vetää Renngeisteja nenään ja tehdä toikille Stalinimoderointitoimenpide. Eikä niitä bannejakaan ihan oman henkilökohtaisen päänsärky- tai krapula-asteen perusteella pitäisi antaa.
Se nyt on ollut hahmoilla oikeus vedellä Renngeistejä nenään ja pyytää ketjulleen stalinointitoimenpide roskiksen muodossa. Ihan vastaava homma ketjujen lukituksen kanssa, paitsi että ketjun aloittaja voi lukituksen hoitaa itse.

Meinaatko, että banneja annetaan "ihan oman henkilökohtaisen päänsärky- tai krapula-asteen perusteella"? Sikäli jännä juttu, että jos noin olisi, niin silloin olisi koko foorumi tauolla kun moderaattorilla on krapula tai särkee päätä. Eikös?
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Se nyt on ollut hahmoilla oikeus vedellä Renngeistejä nenään ja pyytää ketjulleen stalinointitoimenpide roskiksen muodossa. Ihan vastaava homma ketjujen lukituksen kanssa, paitsi että ketjun aloittaja voi lukituksen hoitaa itse.
No ei kai se, että näin on ennenkin toimittu, ole mikään syy ylläpitää hölmöjä käytäntöjä. Tämä jos joku on nimenomaan sellainen. Tapauskohtaista harkintaa näissä mun mielestä pitäisi käyttää. Vai lentäisikö esim. leffa-arvostelumme -toikki roskiin jos Jonkki pamauttaisi paikalle ja ilmoittaisi ettei ole tyytyväinen kolmen edellissivun arvioihin?

Onko muuten tmoin banniin johtaneita viestejä mennyt roskiin?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
No ei kai se, että näin on ennenkin toimittu, ole mikään syy ylläpitää hölmöjä käytäntöjä. Tämä jos joku on nimenomaan sellainen. Tapauskohtaista harkintaa näissä mun mielestä pitäisi käyttää. Vai lentäisikö esim. leffa-arvostelumme -toikki roskiin jos Jonkki pamauttaisi paikalle ja ilmoittaisi ettei ole tyytyväinen kolmen edellissivun arvioihin?

Onko muuten tmoin banniin johtaneita viestejä mennyt roskiin?
Komp.

Saiko muuten tmoi ja Formulanomi bannit vain siitä että kävivät tästä asiasta keskustelua (joskin hieman kärkevää) täällä, vai oliko jotain mitä nyt ei enää nähty ja on jo siivottu pois.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Formulanomin jäähy johtui muun muassa näistä.

Vittuun kaikki Kommarit. Vitun nussijat perkele....eiku stalinin nusaisijat.

Keskustelu jatkukoot omilla uralilla.....öööh..urallaan.
Äitis on Äiti-Venäjä ja Isäs on joku vitun homo. Miten lie vahinko tapahtunut? Ehkäpä peräaukon kautta?
Puhutaanpas ukrainasta,
aina ja maanantaina.

Mitenköhän niillä muuten menee siellä? Jokohan venäläiset ovat ryssinneet kaiken. Ihan siis kaiken.

Kommarit hirteen, vaikka munista muna kerrallaan.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Heh. Alkolukko kun on ollut jo the termi parin vuoden ajan, niin tuossa kohtaa on ollu banni paikallaan, oli sitten alkolukko-tittelillä tai ei.

Tmoin banni jäi tällä kertaa hieman auki - ainakin mulle.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Meinaatko, että banneja annetaan "ihan oman henkilökohtaisen päänsärky- tai krapula-asteen perusteella"? Sikäli jännä juttu, että jos noin olisi, niin silloin olisi koko foorumi tauolla kun moderaattorilla on krapula tai särkee päätä. Eikös?
Eikös tuolle areenalle käynyt noin, kun moderaattorit tekivät juuri niinkuin lystäävät?
 

Fn

Banned
Liittynyt
5.8.2014
Viestit
1
Formulanomin jäähy johtui muun muassa näistä.
No eihän noista ole kuin keskimmäinen normaalia raisumpi tapaus. Josta sopi bannin antaakin (en valita)...tosin ihmettelen suuresti miksi henkilö, joka väitti, että olen alaikäisiin poikiin sekaantuja jäi kokonaan rankaisematta? Sopii varmaan, että tämän bannin ja mahdollisen lisäbannin jälkeen esitän jollekin tyypille vastaavan lauseen, jonka kyseinen täysin ala-arvoinen ja sietämätön tyyppi (ei tmoi!) esitti minulle rankaisematta?
No ei kai se, että näin on ennenkin toimittu, ole mikään syy ylläpitää hölmöjä käytäntöjä. Tämä jos joku on nimenomaan sellainen. Tapauskohtaista harkintaa näissä mun mielestä pitäisi käyttää. Vai lentäisikö esim. leffa-arvostelumme -toikki roskiin jos Jonkki pamauttaisi paikalle ja ilmoittaisi ettei ole tyytyväinen kolmen edellissivun arvioihin?
Niin toikin sulkemiseen (ja poiston pyyntöön) ja omiin räikeisiin kommentteihini johti pelkästään se, että minusta esitettiin tuollainen väite. Niin ja miksi en valittanut modeille? Kyllähän sitä toikkia luki ja siihen kommentoi esim. Kouvo, joka kyllä varmasti näki ko. viestin (jossa ko. väitös esitettiin). Ei ilmeisesti pitänyt sitä minään.

Tmoin osaltahan minulla ei oikeastaan mitään kähinää ollutkaan, mutta kovasti kaveri yritti. :rolleyes: Ilmeisesti vähän liikaa, mutta aika kevyesti tuli. Olihan tuota "ajojahtia" vähän vapaalllakin. Itsekin olen kyllä alunperin ollut ja olen yhä edelleen toikkien sulkemista vastaan. Niin kauan kun on oikeus sulkea toikki on varmaan hyvä olla oikeus pyytää niitä poistettavaksi.

Kiitos ja hyvästi (ainakin bannin+lisäbannin ajaksi)
 
Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
jps ja nomi ei näköjään pysty nielemään banneja ilman kakkosnikki lässytystä. Säälittävää. Pistäkää kuukausi lisää.
 

Örfil

Guest
No mikäs järki se lukitusoikeus olisi ottaa pois, jos sitten porattaisiin modeille, että lukota mun toikki.
Ajatus oli juurikin se että hetken hurmiossa ei tapahtuisi lukituksia, vaan toimitusajan ja hyvän perustelun kera.

Ne kokonaan poistotkin pitäisi modejen osalta tapahtua pienellä viiveellä, ei heti.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
...tosin ihmettelen suuresti miksi henkilö, joka väitti, että olen alaikäisiin poikiin sekaantuja jäi kokonaan rankaisematta?
Komppaan tyynen rauhallisesti.
Eihän Mosse tietenkään ollut aloitteellinen osapuoli mutta kertoi itsekin että "antoi takaisin". Oikeutettua kostoa ei vissiin lähitienoilla ole käytössä.
Jos herra A katkoo herra B:n sormet ja herra B kostoksi murjoo A:n polvet niin kyllä heidät molemmat tuomitaan pahoinpitelystä. Tai luulis ainaskin.

Mutta no joo, samapa tuo. En jaksa kiihkoontua asiasta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Komppaan tyynen rauhallisesti.
Eihän Mosse tietenkään ollut aloitteellinen osapuoli mutta kertoi itsekin että "antoi takaisin". Oikeutettua kostoa ei vissiin lähitienoilla ole käytössä.
Jos herra A katkoo herra B:n sormet ja herra B kostoksi murjoo A:n polvet niin kyllä heidät molemmat tuomitaan pahoinpitelystä. Tai luulis ainaskin.

Mutta no joo, samapa tuo. En jaksa kiihkoontua asiasta.
En ylläty että juuri sinä komppaat. Missään en moisia väittänyt, vaan totesin etten itse ole.

Nomin sokeuden raivonpuuskassa jopa ymmärrän, koska vain myötäilin joka haukkumanimeä jonka minusta kirjoitti.

Sulla lienee syynä se toivomasi ikibanni. Malta nyt joku tuhat postaus niin lähden pilaamasta sun elämää.

Ihailtavaa on sun aktiivisuus kuukaudesta toiseen asian tiimoilta. :eek:

Ei mee ihan läpi toi sun "sivustaseuraaminen". Sen verran aktiivisesti aina mun kimpussa. :p
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Missään en moisia väittänyt, vaan totesin etten itse ole.
Jaa no sitten. Alkuperäistä tekstiä ei vissiin ole olemassa joten vedin vain Nomin lausunnon perusteella. Pahoitteluni, perun sanani.

Sulla lienee syynä se toivomasi ikibanni. Malta nyt joku tuhat postaus niin lähden pilaamasta sun elämää.

Ihailtavaa on sun aktiivisuus kuukaudesta toiseen asian tiimoilta. :eek:

Ei mee ihan läpi toi sun "sivustaseuraaminen". Sen verran aktiivisesti aina mun kimpussa. :p
Höpsis.
Enköhän mä aika tasaisesti ole muidenkin kimpussa. Ei mitään erityistä ole sua vastaan.
Ethän sä vaan koe liian herkästi vittuiluna asioita jotka ovat neutraaleja, tai hassutteluja? Jotenkin jäänyt semmoinen kuva...
Vai osaanko mä vain tietämättäni mennä niin hienosti ihon alle? Tarkoitus ei ole.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös