Formulanomin jäähy johtui muun muassa näistä.
No eihän noista ole kuin keskimmäinen normaalia raisumpi tapaus. Josta sopi bannin antaakin (en valita)...tosin ihmettelen suuresti miksi henkilö, joka väitti, että olen alaikäisiin poikiin sekaantuja jäi kokonaan rankaisematta? Sopii varmaan, että tämän bannin ja mahdollisen lisäbannin jälkeen esitän jollekin tyypille vastaavan lauseen, jonka kyseinen täysin ala-arvoinen ja sietämätön tyyppi (ei tmoi!) esitti minulle rankaisematta?
No ei kai se, että näin on ennenkin toimittu, ole mikään syy ylläpitää hölmöjä käytäntöjä. Tämä jos joku on nimenomaan sellainen. Tapauskohtaista harkintaa näissä mun mielestä pitäisi käyttää. Vai lentäisikö esim. leffa-arvostelumme -toikki roskiin jos Jonkki pamauttaisi paikalle ja ilmoittaisi ettei ole tyytyväinen kolmen edellissivun arvioihin?
Niin toikin sulkemiseen (ja poiston pyyntöön) ja omiin räikeisiin kommentteihini johti pelkästään se, että minusta esitettiin tuollainen väite. Niin ja miksi en valittanut modeille? Kyllähän sitä toikkia luki ja siihen kommentoi esim. Kouvo, joka kyllä varmasti näki ko. viestin (jossa ko. väitös esitettiin). Ei ilmeisesti pitänyt sitä minään.
Tmoin osaltahan minulla ei oikeastaan mitään kähinää ollutkaan, mutta kovasti kaveri yritti.
Ilmeisesti vähän liikaa, mutta aika kevyesti tuli. Olihan tuota "ajojahtia" vähän vapaalllakin. Itsekin olen kyllä alunperin ollut ja olen yhä edelleen toikkien sulkemista vastaan. Niin kauan kun on oikeus sulkea toikki on varmaan hyvä olla oikeus pyytää niitä poistettavaksi.
Kiitos ja hyvästi (ainakin bannin+lisäbannin ajaksi)