Bobakki
@f1hog
Miksi hän pysyisi täällä, kun tietyt modet haluavat hänet ulos?
Tällaisen väitteen jälkeen voisi olla paikallaan nimetä ne tietyt modet sekä se, mistä tämä käy ilmi.
Miksi hän pysyisi täällä, kun tietyt modet haluavat hänet ulos?
Ihmeen paljon on moderointi katsonut asiapuolella läpi sormiensa selvää henkilökohtaista solvaamista täysin itse keskusteltavan asian ohi. Ymmärrän Nicolen päätöksen oikein hyvin.
Eiköhän tarkoitus ollut ilmaista mielipiteitä moderaattoreista moderaattoreina eikä kirjoittajina.Mua vituttaa Websin väittämä, että hän on neutraali kuskien suhteen, mutta postaushistoria kertoo toista. Tää on vain mun mielipide ja henk.koht. ei ole mitään Websiä vastaan, mutta tämmöinen tunne on tullut vuosien mittaan. Inhottaa kun ei täällä uskalla olla suomalaisen kuskin fani.
Eiköhän tarkoitus ollut ilmaista mielipiteitä moderaattoreista moderaattoreina eikä kirjoittajina.
Väittämä, että väittäisin olevani neutraali kuskien suhteen on epätosi. Joskus vuosia sitten olen saattanut noin kirjoittaa (luultavasti silloinkin vain pyrkiväni olemaan neutraali), mutta kuskitilannekin oli silloin toinen.
Miksi hän pysyisi täällä, kun tietyt modet haluavat hänet ulos? Wolfie see you at Autosport.:alppu:
Puolustan niitä kuskeja, joita haukutaan suhteettomasti, mutta Kimillä on ihan riittävästi puolustajia ilman että minun täytyisi ne samat asiat myös kirjoittaa. Faktavirheitä toki korjaan jos kukaan muu ei sitä tee. Jos Kimiä ei kukaan muu puolustaisi, olisin kyllä aktiivisempi siinäkin. Alonso ja Ferrari eivät ole mitään suosikkejani, toisin kuin ilmeisesti kuvittelet.Eli tulet vastaisuudessakin olemaan ensimmäinen joka kommentoi kun Alonsoa kritisoidaan, mutta Kimi trollaukseen et tee mitään? Anna mode oikeutesi pois samantien.
Puolustan niitä kuskeja, joita haukutaan suhteettomasti, mutta Kimillä on ihan riittävästi puolustajia ilman että minun täytyisi ne samat asiat myös kirjoittaa. Faktavirheitä toki korjaan jos kukaan muu ei sitä tee. Jos Kimiä ei kukaan muu puolustaisi, olisin kyllä aktiivisempi siinäkin. Alonso ja Ferrari eivät ole mitään suosikkejani, toisin kuin ilmeisesti kuvittelet.
Modella ei muuten ole mitään velvollisuutta olla puolueeton kuskien suhteen, kirjoittajien suhteen toki se olisi suotavaa. Voin kyllä moderaattoriudesta luopua jos sitä laajemminkin toivotaan. Viime aikoina on alkanut ignoren käyttö sen verran houkuttaa.
Mitä Alonso-ketjussa käydyn keskustelun moderointiin tulee, jääväsin itseni, kuten olen ilmoittanut tekeväni, jos itse olen väittelyn osapuolena.
Itsepä kuvan siitä sivustosta linkitit.Yrittäessäni mennä WRC nyt ja tulevaisuudessa topicciin tuli ruudulleni viesti, jossa sanotaan sivun sisältän aineistoa saabhistory.com-sivustosta, joka on tunnettu haittaohjelmien levittäjä. Voisiko tuolta sivustolta poistaa, jotta pääsisi näkemään topicin muun sisällön, kiitos!
Solvaajat tulevat kieltämään viimeiseen saakka solvanneensa ja tämä postin poistaminen taasen... odotin kolme päivää kunnes näin ettei sitä ollut poistettu ja senjälkeen vedin omat päätelmäni : ilmeisesti ainoa posti jonka raportoin oli aiheuttanut aivoriihen missä mietittiin yhdessä Speedmanin kanssa josko posti oli loukkaava tai ei, hänhän saattoi ihan hyvällä ohjata minut mielentutkimukseen![]()