Vai kannattaisiko niitä newbietä kyykyttää vielä kovemmalla kädellä julkisesti?Että näin.. Jos newbiet ottaisivat rauhallisemmin jatkossa.
Vapaa on toisille vapaampi kuin toisille.
Eivätkö moderaattorit olekaan enää täysin varmoja itsestään ja mielivallastaanNäin on, mutta eilen on PERUTTU banneja ja se on iso edistysaskel jos jokin :ahem:
Eivätkö moderaattorit olekaan enää täysin varmoja itsestään ja mielivallastaan![]()
Aika isoja kuvia on taas tuolla Formula 1 puolella pistetty näkyville. Muutenkin kyykkää palvelin, niin sitten kyykkää omat pelit, kun ei lataudu sivut.
Ne on vaan linkkejä, jotka kaiken jätjen mukaan eivät kuormita tätä palvelinta yhtään sen enempää kuin pari sataa merkkiä tekstiä. Näin olen asian ymmärtänyt.
Eikö tälläiset viestit ammu jo hieman yli asiapuolella ?
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1873388&postcount=769
Edit : Siis ymmärrän ajotaitojen kritisoinnin kyllä , mutta ...
Edit ja tarkoitin ajotaitojen kritisoinnilla sitä , että se on suht normaalia väittelyä . En siis siis sitä , että tässä mitenkään halusin tuoda kenenkään kuskin ajotaitoja esille
Samalla korjasin typon viestin aloituksesta , mikä saattoi antaa väärän kuvan viestistäni .
Ne on vaan linkkejä, jotka kaiken jätjen mukaan eivät kuormita tätä palvelinta yhtään sen enempää kuin pari sataa merkkiä tekstiä. Näin olen asian ymmärtänyt.
Oopee, mä en saa muuttaa mitään hupelimen ja tietokoneen asetuksia.![]()
Minkä helvetin takia koko forumin pitäisi elää Mossen romukalikan mukaan?
You have the option to show or hide various elements of messages, which may be of use to users on slow internet connections, or who want to remove extraneous clutter from posts.
Show Signatures
Show Avatars
Show Images (including attached images and images in![]()
Taitaa Mosse muutenkin olla historian ensimmäinen työntekijä, joka on noudattanut työnantajansa kaikkia ohjeistuksia...
Minkä helvetin takia koko forumin pitäisi elää Mossen romukalikan mukaan?
Sitä mie en ole vieläkään ymmärtänyt. Ehkä olen vain tyhvä.
Jotenkin en usko tuota![]()