Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ei kai se vaikeeta oliskaan ellei joutuis samanakaisesti keskittymään autolla ajamiseen...

Lähetin tänään tekstiviestin ajaessa "Olen kotona 20:30". Tein tietoisen rikoksen.

Meinasin ajaa kahdesti ojaan viestin kirjoituksen aikana. Toiset osaa, toiset ei...

Ihmettelin mistä Racer X oli saanut banninsa, mutta sote-toikissahan tuo suuri isänmaanystävä potki itseään perseeseen. Ansaittu banni.

Minä toivon ja pyydän, että nimimerkki Joni ei enää ikinä saisi bannia minkään kirjoituksen takia. Vetoan kaikkiin moderaattoreihin.

Sama kuin antaisi postikorttilajittelijalle aseen.

On muuten ihan kiva tuollainen...noh...NGGGHHH....ensinnäkin, oli tekninen vika tai ei, mutta on helvetin isot mainokset edelleen tuossa sivun yläreunassa. Toisekseen, sieltä pamahti nyt joku vitun Fonecta-mainos äänet täpöllä pölisemään jotain paskaa, vaikka mitään lupaa en moiseen ole antanut.

Ei näin. Vittu.

Saatana. Mitään Ad-blockkeja en ikänä ala asentamaan!

On muuten ihan kiva tuollainen...noh...NGGGHHH....ensinnäkin, oli tekninen vika tai ei, mutta on helvetin isot mainokset edelleen tuossa sivun yläreunassa. Toisekseen, sieltä pamahti nyt joku vitun Fonecta-mainos äänet täpöllä pölisemään jotain paskaa, vaikka mitään lupaa en moiseen ole antanut.

Ei näin. Vittu.

Saatana. Mitään Ad-blockkeja en ikänä ala asentamaan!

Komp. Todella ärsyttävä. Toivottavasti Forum saa edes rutosti räkkylää moisesta.

Mitä nyt olen joskus rivien välistä ja välillä vähän suoraan riviltäkin lukenut, niin eipä noista taida juuri penninhyrrää tulla. Mutta hemmetin hyvä että pyörivät silti tuossa naamalla.

Luulis nyt että vipeillä tai muulla vastaavalla pyramidihuijauksella pääsisi eroon noista mainoksista.

Minulla on mainokset piilossa, mutta senkö takia forum on nykyisin erityisen hidas. :doubtful:

Tykkään eniten tosta "T'ätä sisältöä ei voida näyttää kehyksessä" -mainoksesta.

Käynnistin apachen uudelleen. Jos ongelmat jatkuu niin serverivelho tsekkaa tarkemmin.

Tässä yksi tökkiminen (tämä ei ollut pahin mahdollinen tapaus eli enemmin lievä hidastaminen) napattuna FF:n developer toolsilla.

Näytä liitetiedosto 20924

Latasi siis pitkään tiedostoja:
- utm.gif (www.google-analytics.com)
- css.php (url www.f1-forum.fi)
Jos on jäänyt jumiin pidemmäksi aikaa on pari kertaa käynyt niin, että tyylitiedostot ovat puuttuneet. Toisaalta tosi pitkissä jumeissa (minuutteja) usein viimeinen mihin selaimen inforivi viittaa on http://pagead2.googlesyndication.com/activeview?id=osdim&avi=

Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.