Joo, sama homma. Itseasiassa en saanut päivitettyä sitä lainkaan, vaan ajoin scannin olemassaolevalla databeissillä. No mut hyvä, aattelin jo, et mä en saa sitä toimimaanTeemu-84 sanoi:Onko sulla ollut tänään vaikeuksia päivittää AVG antispywarea? Itselläni ei päivity ei sitten millään. Sitkeästi vaan tukkii että "Server is not ready to serve. Please try again later". :jaska:
Mulle tulis ikävä näitä tietoturvasovelluksia. Sehän on vähän sama kuin tuunaus!jamminen sanoi:Linuxin kanssa ei tarvitse pelleillä. Suosittelen lämpimästi.
Miten vaan. Musta on kivempaa tuunata koneen ulkonäköä, maksimoida suorituskykyä sekä muokata käytettävyyttä mieleiseksi.formulastara sanoi:Mulle tulis ikävä näitä tietoturvasovelluksia. Sehän on vähän sama kuin tuunaus!
Kun ostaa kerralla siistin näköiset vermeet, niin ei tarvi tuunata ulkonäköä. Vähän sama kuin autoissa. Ottaisinko originellin vai vauhtiteipein yms. tuunatun RX-seiskan, No original kiitos. Mutta makuasioitahan nämä on.jamminen sanoi:Miten vaan. Musta on kivempaa tuunata koneen ulkonäköä, maksimoida suorituskykyä sekä muokata käytettävyyttä mieleiseksi.
Tarkoitin sitä, miltä käyttis näyttää. Ja suorituskyvyn maksimoinnilla tarkoitin oikeastaan muistin- ja prosessorikäytön ym. minimoimista, josta on kannettavassa suuri hyöty; akku kestää paljon kauemmin.formulastara sanoi:Kun ostaa kerralla siistin näköiset vermeet, niin ei tarvi tuunata ulkonäköä. Vähän sama kuin autoissa. Ottaisinko originellin vai vauhtiteipein yms. tuunatun RX-seiskan, No original kiitos. Mutta makuasioitahan nämä on.
Onhan se niinkin, että ei se kone ole säätämistä varten, vaan netti- peli- ja multimediakäyttöön. Kuitenkin, joskus tekemisen puutteessa on kiva vertailla ja kokeilla eri tietoturvasovelluksia. Pakollistakin se tietty on win-ympäristössä. Hyvä siis vaan jos asian kanssa ei mene hermot.
Ymmärrän, varsinkin F-securet sun muut kaiken kattavat ohjelmat ovat melkoisia resurssisyöppöjä.jamminen sanoi:Tarkoitin sitä, miltä käyttis näyttää. Ja suorituskyvyn maksimoinnilla tarkoitin oikeastaan muistin- ja prosessorikäytön ym. minimoimista, josta on kannettavassa suuri hyöty; akku kestää paljon kauemmin.
Tarviiko winkkarinkaan kanssa? Mulla yli 15 vuotta winkkari koneessa eikä aikomustakaan laittaa virustorjuntaa koneeseen.jamminen sanoi:Linuxin kanssa ei tarvitse pelleillä. Suosittelen lämpimästi.
Ei nää nykyajan virukset varmaan ees pyöri noin vanhassa winkkarissa.Axel sanoi:Tarviiko winkkarinkaan kanssa? Mulla yli 15 vuotta winkkari koneessa eikä aikomustakaan laittaa virustorjuntaa koneeseen.
Kunnon palomuurin takana tarve ei ennen ollut järin kova. Mutta nykyään suuri määrä romua tulee sisään selaimen tietoturva-aukkojen kautta. Siihen ei mikään palomuuri auta. :nope:Axel sanoi:Tarviiko winkkarinkaan kanssa? Mulla yli 15 vuotta winkkari koneessa eikä aikomustakaan laittaa virustorjuntaa koneeseen.
Tosiaan hieman provokatiivinen heitto, mutta kyllä ne ainoat "virustorjuntakeinot" on edelleen järjen käyttö ja palomuuri. Selaimena ei tosin ole IE joten "suuri määrä romua" = ei yhtään tässä tapauksessa. Tosin, siihen auttaa myös pari muuta seikkaa...Jarto sanoi:Kunnon palomuurin takana tarve ei ennen ollut järin kova. Mutta nykyään suuri määrä romua tulee sisään selaimen tietoturva-aukkojen kautta. Siihen ei mikään palomuuri auta. :nope: