Teemu-84 sanoi:Onko sulla ollut tänään vaikeuksia päivittää AVG antispywarea? Itselläni ei päivity ei sitten millään. Sitkeästi vaan tukkii että "Server is not ready to serve. Please try again later". :jaska:
jamminen sanoi:Linuxin kanssa ei tarvitse pelleillä. Suosittelen lämpimästi.
formulastara sanoi:Mulle tulis ikävä näitä tietoturvasovelluksia. Sehän on vähän sama kuin tuunaus!
jamminen sanoi:Miten vaan. Musta on kivempaa tuunata koneen ulkonäköä, maksimoida suorituskykyä sekä muokata käytettävyyttä mieleiseksi.![]()
Tarkoitin sitä, miltä käyttis näyttää. Ja suorituskyvyn maksimoinnilla tarkoitin oikeastaan muistin- ja prosessorikäytön ym. minimoimista, josta on kannettavassa suuri hyöty; akku kestää paljon kauemmin.formulastara sanoi:Kun ostaa kerralla siistin näköiset vermeet, niin ei tarvi tuunata ulkonäköä. Vähän sama kuin autoissa. Ottaisinko originellin vai vauhtiteipein yms. tuunatun RX-seiskan, No original kiitos. Mutta makuasioitahan nämä on.
Onhan se niinkin, että ei se kone ole säätämistä varten, vaan netti- peli- ja multimediakäyttöön. Kuitenkin, joskus tekemisen puutteessa on kiva vertailla ja kokeilla eri tietoturvasovelluksia. Pakollistakin se tietty on win-ympäristössä. Hyvä siis vaan jos asian kanssa ei mene hermot.
jamminen sanoi:Tarkoitin sitä, miltä käyttis näyttää. Ja suorituskyvyn maksimoinnilla tarkoitin oikeastaan muistin- ja prosessorikäytön ym. minimoimista, josta on kannettavassa suuri hyöty; akku kestää paljon kauemmin.
jamminen sanoi:Linuxin kanssa ei tarvitse pelleillä. Suosittelen lämpimästi.
Axel sanoi:Tarviiko winkkarinkaan kanssa? Mulla yli 15 vuotta winkkari koneessa eikä aikomustakaan laittaa virustorjuntaa koneeseen.
Axel sanoi:Tarviiko winkkarinkaan kanssa? Mulla yli 15 vuotta winkkari koneessa eikä aikomustakaan laittaa virustorjuntaa koneeseen.
Jarto sanoi:Kunnon palomuurin takana tarve ei ennen ollut järin kova. Mutta nykyään suuri määrä romua tulee sisään selaimen tietoturva-aukkojen kautta. Siihen ei mikään palomuuri auta. :nope: