Hyvä osoitus kuinka tää peli voi aaltoilla ottelun aikana.Meksiko tehnyt kovan nousun. Olivat pahimmillaan 20-2 häviöllä, nyt tilanteessa 26-25.
Mua ei ole hämännyt. Ehkä siksi että asia saatetiin tietooni vasta nyt ja tässä toikissa.Mua on aina hämännyt, että miksi häviäjälle annetaan näissä peleissä yksi piste? Mitä järkeä? Eikö olisi piste paikallaan vasta sitten, jos häviää jatkoajalla.
Se on sopimus herrasmiespelistä. Nollilla ei kukaan lähde haavoja nuolemaan. Ikivanha juttu.Mua ei ole hämännyt. Ehkä siksi että asia saatetiin tietooni vasta nyt ja tässä toikissa.
Ehkä se kannustaa olemaan luovuttamatta?
IL- Te olette kaikkien aikojen suurin ulkomaalaisryhmä täällä meidän kylällämme. Teidän käytöksenne on ollut esimerkillistä. Muidenkin pitäisi ottaa oppia. Olen nyt parin päivän aikana nähnyt enemmän vaaleahiuksisia ja sinisilmäisiä ihmisiä kuin aiemmassa elämässäni yhteensä, Barakaldon pormestari Alfonso Garcia huudatti Suomen koripallomaajoukkueen valtavaa kannattajalaumaa Susijengin fanitapaamisessa.
Pilaavat Suomen kovalla vaivalla vuosikymmenien saatossa hankitun ryyppymaineen.Joisivat viinaa saatana.