Antsa Rieppo
Well-known member
Sian Chandelier lauantaista asti varsin tehokkaasti soinut. Kiitti Kingi.
Mun mielestäni tämä on oikein kaunis ja hieno versio.Koko päivän on soinut päässä 'Lapsoset ketterät kotihaasta...'. Pakkohan se oli sauna lämmittää ja nautiskella.
Kyllä. Ikävä kyllä ei oo oma biisi, enkä ole ihan varma pärjäisikö noin lyhyellä kiskaisulla siellä. Muutenhan tuo on varmaa voittaja-ainesta.Onko tuo nyt sitä euroviisupunkkia?
Lienet varsinainen multi-instrumenttivirtuoosi.Kyllä. Ikävä kyllä ei oo oma biisi, enkä ole ihan varma pärjäisikö noin lyhyellä kiskaisulla siellä. Muutenhan tuo on varmaa voittaja-ainesta.
-edit- Siis toi Saunavihdat.
-edit 2- Onhan siellä PKN-coverkin. Tuossa soitan runpuja ja kummatkin kitarat.
En käyttäisi sanaa "muusikko" kuvaamaan itseäin.Toni Välitalo on toleranssisiipeä kovempi muusikko.
Varsinainen joo. Eli mun tapauksessa mielenkiinto ei riitä opettelemaan mitään soitinta kunnolla, mutta soittaa pitää silti.Lienet varsinainen multi-instrumenttivirtuoosi.
Hieman sambamainen rytmi.En tiedä mikä biisi mutta rytmi 'tattaa tattaa tatat tattaa' soi päässä.
Jotain sanatonta renkutusta sen luulisin olevan. Vähän niinkuin teknokattiloiden kolistelua.Hieman sambamainen rytmi.
Joku EDM biisi malliin Jennifer Lopez.
Moderointia?Jotain sanatonta renkutusta sen luulisin olevan. Vähän niinkuin teknokattiloiden kolistelua.
Kas. Siinäpä unholaan tyystin painunut yhtye. Näkyy yhä olevan aktiivinen kuitenkin.The Darkness - Love Is Only A Feeling on ollut jo noin viikon joten päätin nyt jakaa tämän kaikille teille myös.
Minulla ei ole matoja korvissa, mutta nyt siellä soi "... älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne, piupali paupali..." Kiitos Kouvo!Lännen Jukka - Piupali paupali soi yön luupilla unessa. Kyllähän sitä siitäkin sai sisältöä uniinsa...ja heräsin taas ihan miten sattuu.
Kikkelirock on aliarvostettu musiikinala.The Darkness - Love Is Only A Feeling on ollut jo noin viikon joten päätin nyt jakaa tämän kaikille teille myös.