Eihän sitä ILMAN kiukuttelua tarvii selvittää.Voehan nenä. Mitenkäs tästä nyt selvittäisiin ilman kiukuttelua.
Joo pakkohan se on sit kiukutella, eihän tää homma muuten selviä...paitti, että selitys on jo annettu...Eihän sitä ILMAN kiukuttelua tarvii selvittää.
*Korvamerkkaa Marjatan Noomille*
:mad_old::mad_old::mad_old:Joo pakkohan se on sit kiukutella, eihän tää homma muuten selviä...paitti, että selitys on jo annettu...
*pussaa marjattaa peräpeiliin*
Muttei sensurointioikeuksia lain?Kaikilta sensuroijanatseilta pitäs poistaa kirjoitusoikeudet!
Tämän kaltaisella toikilla sekosi forum aiempana kesänä.
Komp.Ei siinä, itsehän väittäisin että ketjujen korvamerkitsemisoikeus on tyhmä ja tarpeeton. :nope:
Varmaan natsit poistaa tänkin toikin sitten.Eikö tästä muka keskusteltu jo omassa toikissaan alkukeväästä?
No itseasiassa en ajatellut.Varmaan natsit poistaa tänkin toikin sitten.![]()
Kyllä olin. Sillähän sen teinkin. Kun linjasit Ylläpidon puolella, että Vapaalla toimitaan ilman sääntöjä hyvän maun mukaan.Muttei sensurointioikeuksia lain?
Edit:
Näppituntumalta väittäisin, että nyt keskustelun kohteena olevan toikin perustaja oli tästä korvamerkintäperiaatteesta tietoinen, koska ko. toikin avausviesti oli tämä:
Se "hyvä maku" -linjaus tosin tuli WebSin näppikseltä, ei mun.Kyllä olin. Sillähän sen teinkin. Kun linjasit Ylläpidon puolella, että Vapaalla toimitaan ilman sääntöjä hyvän maun mukaan.
Mun mielestä 'hyvä maku' ei ylity, jos perustaa korvamerkityn toikin. Tosin sun hyvästä mausta mulla ei ole tietoa.![]()
Yritä nyt taas ottaa ihan huumorilla.Se "hyvä maku" -linjaus tosin tuli WebSin näppikseltä, ei mun.
Hiukan hellyyttävää on kyllä tuo nelikymppisen miehen uhma-ikä kun pitää koetella rajoja.
Se taas, että rajat on hukassa vaikka ne lähes muilla tuntuukin olevan hallussa ei ole niinkään hellyyttävää, vaan jotain aivan muuta.
Niinhän otankin, mutta sulla on vaan monesti vaikeaa hahmottaa huumoria huumoriksi silloin kun itse olet naurun kohteena.Yritä nyt taas ottaa ihan huumorilla.![]()
*Miettii*Mosse voisi nyt miettiä niitä huumorin ja hyvän maun rajoja!!! :mad_old: