Korvamerkityt otsikot ja toikit

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitäs Vapaalla on korvamerkittyä. Itse heitin hjuumor'mielellä Lööppitoikin kesällä, jonka joku natsi sitten ilmoittamatta poisti.

Mitäs muuta Vapaalla on korvamerkittyä?

Ja mikä/mitkä tulisi olla korvamerkittyjä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Eihän sitä ILMAN kiukuttelua tarvii selvittää.

*Korvamerkkaa Marjatan Noomille*
Joo pakkohan se on sit kiukutella, eihän tää homma muuten selviä...paitti, että selitys on jo annettu...:D

*pussaa marjattaa peräpeiliin*

markoj

Custom User
Kaikilta sensuroijanatseilta pitäs poistaa kirjoitusoikeudet!

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Ei siitä kauhean kauaa taida olla kun asiaa käsittelevä tojick oli vielä stickynä?

Ei siinä, itsehän väittäisin että ketjujen korvamerkitsemisoikeus on tyhmä ja tarpeeton. :nope:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kaikilta sensuroijanatseilta pitäs poistaa kirjoitusoikeudet!
Muttei sensurointioikeuksia lain?

Edit:
Näppituntumalta väittäisin, että nyt keskustelun kohteena olevan toikin perustaja oli tästä korvamerkintäperiaatteesta tietoinen, koska ko. toikin avausviesti oli tämä:

Tämän kaltaisella toikilla sekosi forum aiempana kesänä.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Muttei sensurointioikeuksia lain?

Edit:
Näppituntumalta väittäisin, että nyt keskustelun kohteena olevan toikin perustaja oli tästä korvamerkintäperiaatteesta tietoinen, koska ko. toikin avausviesti oli tämä:
Kyllä olin. Sillähän sen teinkin. Kun linjasit Ylläpidon puolella, että Vapaalla toimitaan ilman sääntöjä hyvän maun mukaan.

Mun mielestä 'hyvä maku' ei ylity, jos perustaa korvamerkityn toikin. Tosin sun hyvästä mausta mulla ei ole tietoa.:eek:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kyllä olin. Sillähän sen teinkin. Kun linjasit Ylläpidon puolella, että Vapaalla toimitaan ilman sääntöjä hyvän maun mukaan.

Mun mielestä 'hyvä maku' ei ylity, jos perustaa korvamerkityn toikin. Tosin sun hyvästä mausta mulla ei ole tietoa.:eek:
Se "hyvä maku" -linjaus tosin tuli WebSin näppikseltä, ei mun.

Hiukan hellyyttävää on kyllä tuo nelikymppisen miehen uhma-ikä kun pitää koetella rajoja.

Se taas, että rajat on hukassa vaikka ne lähes muilla tuntuukin olevan hallussa ei ole niinkään hellyyttävää, vaan jotain aivan muuta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Se "hyvä maku" -linjaus tosin tuli WebSin näppikseltä, ei mun.

Hiukan hellyyttävää on kyllä tuo nelikymppisen miehen uhma-ikä kun pitää koetella rajoja.

Se taas, että rajat on hukassa vaikka ne lähes muilla tuntuukin olevan hallussa ei ole niinkään hellyyttävää, vaan jotain aivan muuta.
Yritä nyt taas ottaa ihan huumorilla.:eek:

Lunssila

Well-known member
Mosse voisi nyt miettiä niitä huumorin ja hyvän maun rajoja!!! :mad_old: