:doubtful:Niinhän otankin, mutta sulla on vaan monesti vaikeaa hahmottaa huumoria huumoriksi silloin kun itse olet naurun kohteena.
Nauraa FW:lle.
:doubtful:Niinhän otankin, mutta sulla on vaan monesti vaikeaa hahmottaa huumoria huumoriksi silloin kun itse olet naurun kohteena.
*Neljä sormeasi osoittaa itseäsi**nauraa Moselle ja osottelee sormella*
Eiku kolome.
Mosse vois osoittaa olevansa kiltti vaihtamalla avatarekseen vaikkapa tämän:Oisitsä Mosse kiltti ja vaihtaisit avattaren? Mulla on henk. koht. trauma silmien sorkkimisesta. :frown:
Käy. Tosta mulla ei ole traumoja.Mosse vois osoittaa olevansa kiltti vaihtamalla avatarekseen vaikkapa tämän:
Ja vielä väittävät sua huonoksi vittuilijaksi...:doubtful:
Nauraa FW:lle.![]()
Poljin 62 km.Ja vielä väittävät sua huonoksi vittuilijaksi...
Olin kiltti. Kuten yleensä. Toisin kuin natsit.Oisitsä Mosse kiltti ja vaihtaisit avattaren? Mulla on henk. koht. trauma silmien sorkkimisesta. :frown:
Kiitos! <3Olin kiltti. Kuten yleensä. Toisin kuin natsit.
Eiku mä olen ihan hirmutosissani tämän kanssa.Mosse aikusena miehenä tietää että välillä täytyy nakata niskat paskalle ja antaa olla. Maailman akuuteista asioista tämä jutusteluforum on yksi niistä pienimmistä pulmista.
Tyypit hassuttelee letkeästi ja kohta perään väännetään hampaat nirskuen.Tyypit vääntää hampaat narskuen ja kohta perään koitetaan paikkailla, että hassuteltiin tässä vaan.
Hehehheh...HASSUTTELUA!Tyypit hassuttelee letkeästi ja kohta perään väännetään hampaat nirskuen.