Miksei minulta sitten kysytä?tania sanoi:Alkossa nyt tietty aina kysytään kun siellä taidetaan kaikilta alle 60 vuotiailta kysyä ..se on sitä tehovalvontaa!
No mä voin kysyä.kouvotsvoni sanoi:Miksei minulta sitten kysytä?
Ootas hetki... Ei ne oo nyt mukana, kun unohtuivat kukkapenkkiin. Saanx mä nyt sen olutpullon kun olis vähän kiire?burb sanoi:No mä voin kysyä.
Onks sulla hei paperit?
No okei, mutta näytä ens kerralla. Vaikka vessapaperit.kouvotsvoni sanoi:Ootas hetki... Ei ne oo nyt mukana, kun unohtuivat kukkapenkkiin. Saanx mä nyt sen olutpullon kun olis vähän kiire?
Käykö jos ujutan vessa- talous- ja tulostuspaperi ostosten väliin sen olutpullon ens kerralla?burb sanoi:No okei, mutta näytä ens kerralla. Vaikka vessapaperit.
Eikös tuo 16 ole oluen ja viinin, 18 sitten väkevien?elle sanoi:Alko-ostoksia en ole tehnyt ja Sveitsissä ikäraja on 16 vuotta. Ai kammotus, jos noin teiniksi epäiltäisiin.
Uskokaa vaan, mäkään en ole koskaan ostanut Alkosta mitään. Oikeesti!:eek!:elle sanoi:Eipä ole tivattu.
Alko-ostoksia en ole tehnyt ja Sveitsissä ikäraja on 16 vuotta. Ai kammotus, jos noin teiniksi epäiltäisiin.
Ehkä enämpi pitäisi saada kuriin alaikäiselle myymistä suoraan tai välikäsien kautta.Ace17 sanoi:Alaikäisenä alkoholin ostosta tai sen yrityksestä pitäisi tehdä rangaistava teko.
http://www.valittajat.fikouvotsvoni sanoi:Ehkä enämpi pitäisi saada kuriin alaikäiselle myymistä suoraan tai välikäsien kautta.
Naureskelin tuota sivun nimeä aiemmin..ei ole tullut mieleen, että niihin osotteisiin saisi ne ään pisteetkin tätä nykyäS.A sanoi:
Savonlinnassa yksi aina humalassa ollut nainen myi alaikäisille. Kysyi kyllä joskus papereita, mutta kun sanoi ettei ne olleet mukana, niin myipä silti.AJ sanoi:Eikös tupakistakin kysellä papereita?