Olen aina kuvitellut, että niin tekee laiskat myyjät, jotka ei jaksa katsoa sitä papereista.kouvotsvoni sanoi:Mikähän idea tuossa on, kun randomilla kysyvät kaupassa korttiostoksilla sotun loppuosaa ja päätyisinkö kuritushuoneeseen ja Siperiaan jos arvaisin siihen omiani?
Mutta tuolloin olen tehnyt alle 50e ostoksia.. Lähimmässä S-marketissa tuota harrastavat, enkä ole huomannut, että kukaan myyjä toista enämpi olisi kunnostautunut.Bobakki sanoi:Olen aina kuvitellut, että niin tekee laiskat myyjät, jotka ei jaksa katsoa sitä papereista.
Assan vessassakin kerran naapurikopista kyseltiin olisko mulla paperia.kouvotsvoni sanoi:Minulta kysyttiin tänään postissa paperit vaikken mitään ostanutkaan!
Mä kun vierailin assan vessassa niin naapurikopista miesääni penäsi, että olisko sulla vielä sitä loppuosaa. Just kun meinasin huudella numerot, niin siellä naapurikopissa toinen miesääni kivahti, että se on jo kaikki siellä! Lähdin viivana meneen.Moe Szyslak sanoi:Assan vessassakin kerran naapurikopista kyseltiin olisko mulla paperia.
Heilutteliko se samalla jalkaa ja kättä lattian rajassa? Ties vaikka olis ollut joku senaattori! :eek!:Moe Szyslak sanoi:Assan vessassakin kerran naapurikopista kyseltiin olisko mulla paperia.
Hyvän maun ja huumorin?AJ sanoi:Jouduin näyttämään tänään paperit kaupassa. Tosin siksi, että ylitin sen kuuluisan rajan.![]()
:nope:Partsi sanoi:Tänään kysyivät taas pitkästä aikaa. Olin iltapäivästä vippailemassa kaupungilla ja meinasin pistää röökiksi. Tietysti sytkä oli jäänynt autoon.
Kohdalla oli sattumalta Ärrä ja kimposin sisään että ostan askin Sampo-tikkuja. Siinä kassalla oli sitten Hel-ve-tin hyvämuotonen ja näköinen blondi. Kysyi papereita :eek!: Hämmennyin ja näytin, niin sitten rupesi kyselemään puhelinnumeroa ja että missä asunRepesin totaalisesti ja sanoin että pidä tikkus ...tana :yuck:
Sitä tikulla silmään, joka vanhoja nostelee!Ace17 sanoi:Hyvän maun ja huumorin?
Helvetin noloa, alkoi oma vastaukseni (ja vieläpä niin vanha, etten edes muista moista kirjoittaneeni) naurattamaan :nope::thumbfh:En muista, on tosta aika helvetin pitkä aika![]()
Mutta mites toi niinku käytännössä toimii. Kysyyks ne ensin kaikilta paperita varmistaaksen, että onko kyseinen henkilö yli vaiko alle 23-vuotias ja sen jälkeen ne sitten kysyy erikseen vielä papereita niiltä, jotka olivat alle 23-vuotiaita?![]()