Pietari
HarjunHerra
Ja jutuista saa aika usein saman kuvan.Näköjään näytän teiniltä kyllä.![]()
Ja jutuista saa aika usein saman kuvan.Näköjään näytän teiniltä kyllä.![]()
Mä en sentään usko satuhahmoihin.Ja jutuista saa aika usein saman kuvan.![]()
Kiistät nyt joulupukin? :mad_old:Mä en sentään usko satuhahmoihin.![]()
Sori,sun on aika tietää totuus.Kiistät nyt joulupukin? :mad_old:
Hyvin harvoin multa edes alaikäisenä kysyttiin ruokakaupoissa paperit. Kansakouluikäisenäkin antoi vaan 25 penniä ja sai salmiakkiaskin.Pari viikkoa sitten kysyttiin Alkossa paperit. Oikeastaan aina ruokakaupoissa ja Alkossa multa kysytään paperit, syynä varmasti 19-vuotiaaksi nuoren näköinen ulkonäkö.On kyllä monia sellaisiakin paikkoja, joissa selviän ilman papereiden näyttämistä.
Harvenemaan päin sekin, kun syötetään vaan pinejä.Yleensä aina kysytään kun on yli 50 euron ostos ja maksaa kortilla.
Täsmennyksenä vielä, että tarkoitin toki alkoholijuomaostoksia. Pari kertaa ruokakaupassakaan multa ei ole kysytty papereita, mutta muuten lähes poikkeuksetta.Hyvin harvoin multa edes alaikäisenä kysyttiin ruokakaupoissa paperit. Kansakouluikäisenäkin antoi vaan 25 penniä ja sai salmiakkiaskin.
Jätkä ei räjäyttele uutenavuotena pommeja!Eipä ole koskaan pitänyt näyttää, ehkä siksi juuri kun en käytä sellaisia aineita jne.
Jep, mutta tarkoitin tuossa ihan iän tarkistamista :thumbfh:Yleensä aina kysytään kun on yli 50 euron ostos ja maksaa kortilla.
Multa kysyttiin henkilöllisyystodistusta Savonlinnassa pankissa kun vaihdoin 50 euron setelin pienemmiksi seteleiksi. Ajokortti sitten varmaan todisti, että kyseinen viiskymppinen oli munEi se ole mikään selitys. Multa kysyttiin Kajaanin Citymarketissa paperit kun ostin Battery-energiajuomaa. Olin 23 vuotias.
Enpä juurikaan, muut räjäyttelevät minä katson.Jätkä ei räjäyttele uutenavuotena pommeja!