Koska sinulta on viimeksi kysytty paperit kaupassa?

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Pari viikkoa sitten kysyttiin Alkossa paperit. Oikeastaan aina ruokakaupoissa ja Alkossa multa kysytään paperit, syynä varmasti 19-vuotiaaksi nuoren näköinen ulkonäkö. :eek: On kyllä monia sellaisiakin paikkoja, joissa selviän ilman papereiden näyttämistä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Pari viikkoa sitten kysyttiin Alkossa paperit. Oikeastaan aina ruokakaupoissa ja Alkossa multa kysytään paperit, syynä varmasti 19-vuotiaaksi nuoren näköinen ulkonäkö. :eek: On kyllä monia sellaisiakin paikkoja, joissa selviän ilman papereiden näyttämistä.
Hyvin harvoin multa edes alaikäisenä kysyttiin ruokakaupoissa paperit. Kansakouluikäisenäkin antoi vaan 25 penniä ja sai salmiakkiaskin.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Hyvin harvoin multa edes alaikäisenä kysyttiin ruokakaupoissa paperit. Kansakouluikäisenäkin antoi vaan 25 penniä ja sai salmiakkiaskin.
Täsmennyksenä vielä, että tarkoitin toki alkoholijuomaostoksia. Pari kertaa ruokakaupassakaan multa ei ole kysytty papereita, mutta muuten lähes poikkeuksetta.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Eipä ole koskaan pitänyt näyttää, ehkä siksi juuri kun en käytä sellaisia aineita jne.

Mangelo

Well-known member
ÄSS-boonuskorttia kysytään aika usein. Kerran yhdeltä tytöltä kysyttiin, vaikka sillä oli käsissään vaan kolikkokukkaro. Sieltä se sitten sitä korttia etsi tovin, muttei sattunut löytämään :eek:

Itse olin seuraavana vuorossa ja kun korttia kysyttiin, niin vastasin että mulla on vaan tuo visa-electron.

Seuraava asiakas sitten rupes kaakattamaan kassalle että tosi typerää aina kysyä tuota korttia. Ja niinhän se on. Tuskin tuossa kysymisessä on tarkoitus muistuttaa niitä jotka kortin ovat sattuneet unohtamaan, vaan painostaa toistuvalla kysymyksellä loputkin hankkimaan se kortti.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ei se ole mikään selitys. Multa kysyttiin Kajaanin Citymarketissa paperit kun ostin Battery-energiajuomaa. Olin 23 vuotias.
Multa kysyttiin henkilöllisyystodistusta Savonlinnassa pankissa kun vaihdoin 50 euron setelin pienemmiksi seteleiksi. Ajokortti sitten varmaan todisti, että kyseinen viiskymppinen oli mun :rolleyes:.

Timanfaya

Group Speed Devils
Tänään, olin niin otettu ja päiväkin oli aurinkoisempi mielestäni! Ei ole kysytty pitkään aikaan ja ajattelin olenko jo niin vanhan näköinen ettei ole kysytty!

Mangelo

Well-known member
Viikolla kaupassa joku arviolta lähemmäs kolmekymppinen babyface näytti paperit kysymättä.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Jaa enpä muista nyt. Luultavasti noin kerran kysytty kaupassa paperit viimeisen vuoden aikana.

öö ruz

Speed for ever
Olin 27 ja Kivenlahden Siwassa ostamassa bisseä. Paperit piti näyttää, heh.