Tuosta kun vielä lepikko vähän kasvaa, niin sitten se vasta turvallinen onkin Mutta luulisi tuonkin olevan paree kuin Hämeenlinnan ns. turva-alueet. Varikko"suoran" alamäki on tosi kiva paikka etenkin jos sateen sattuessa tulee jostain syystä ns.ohjelmaa. Kaiteet on sillai mukavasti tyrkyllä. Samoin se varikon ulostulon jälkeen oleva kirraava mutka ylämäkeen.. Molemmissa on tullut joskus tehtyä lähempää tuttavuutta kaiteeseen. Ja se EI ole kivaa vaikka ei mitään isompia vaurioita sattunutkaan (mitä nyt lähti maalit kyljestä..)Otto Hokkanen:
Jurvasta löytyy mm tälläistä turva-aluetta: http://netti.nic.fi/~ottoh/File0014.jpg
Hyvä Klaukkalan miehet!Otto Hokkanen:
Jurvasta löytyy mm tälläistä turva-aluetta: http://netti.nic.fi/~ottoh/File0014.jpg
Olikos se MotorForumissa vai Urheilukanavalta kun tuli kuvaa Jurva turva-alueista. Ensimmäisenä kuvaa Lähteenmäen autosta, joka oli todellä lähellä sitä "rotkon" reunaa, eli jos auto olis liukunut pari metriä pidemmälle niin.....! Toinen kuva Haapalaisen Golfista, joka oli keskellä juhannuskoivikkoa?! Eli eiköhän siellä Jurvassakin ole vielä jonkin verran parannettavaa näissä turva-alueissa ja kyllä siinä "rotkon" reunalla näytti niitä kiviä vielä olevan...... winkPetsku:
Kun Miika tossa edellä mollasi Jurvan rataa niin tulitko ajatelleeksi että Jurvan kaupunki on omistanut radan useamman vuoden ennen kuin Team Botnia osti sen yhdessä Kurikan ja jurvan UA:n kanssa. Kyseisen ostoksen jälkeen radalla on tapahtunut todella suuria parannuksia, niin varikko alueilla kun radan varressa. Ja eiköhän se "ojakin" häviä sieltä kunhan keritään odottamaan sillä rata alueella on paljon muutaki korjattavaa laman jäljiltä ku se yks **tun oja sielä keskellä rataa jonne ei varmaan ajeta toistakertaa
Mä haluan nähdä sen ku joku tulee mulle näyttämään Jurvan radalata sellasen nyrkin kokoisen kiven turva-alueelta.
Mielestäni kannattaisi perehtyä asiaan kunnolla ennenkun alkaa mollaamaan jotain josta ei tiedä kunnolla
Ei kai noista mitään todellista vaaraa voi olla. Sitten, kun puut alkaa olla reiden paksuisia ja kivet suurempia kun kottikärryt alkaa sattua, jos silloinkaan.Digi
]Olikos se MotorForumissa vai Urheilukanavalta kun tuli kuvaa Jurva turva-alueista. Ensimmäisenä kuvaa Lähteenmäen autosta, joka oli todellä lähellä sitä "rotkon" reunaa, eli jos auto olis liukunut pari metriä pidemmälle niin.....! Toinen kuva Haapalaisen Golfista, joka oli keskellä juhannuskoivikkoa?! Eli eiköhän siellä Jurvassakin ole vielä jonkin verran parannettavaa näissä turva-alueissa ja kyllä siinä "rotkon" reunalla näytti niitä kiviä vielä olevan...... wink [/QB]
---Aina ei vaaraa voi laskea sillä että kuoleeko/loukkaantuuko kukaan , tosin siihen Jurvan ojaan on kyllä hyvät mahdollisuudet tehdä edellämainittu , kyllä turva-alueiden suunnittelussa pitää myös ottaa kohtuullisen arvokkaat kilpa-autotkin huomioon , ei asvalttiautolla voi ajaa edes nyrkin kokoisten kivien päältä........v10
Ei kai noista mitään todellista vaaraa voi olla. Sitten, kun puut alkaa olla reiden paksuisia ja kivet suurempia kun kottikärryt alkaa sattua, jos silloinkaan.[/QB]