Kuulemma vaihde missi. Viitoselta kakkoselle. Etuperä ei ilmeisesti kestänyt kierroksia.
En osaa sanoa kyllä yhtään. Näin luki jossain Tommi Mäkinen Racingin tiedoksiannossa facebookissa.Meniskö vitosen vauhdista kakkonen sisään asti, kai se on sitte mahdollista?
Helposti suorakytkennässä. Ja ihan yhtä helposti vahingossa tarjoaa nelosen sijaan sitä kakkosta.Meniskö vitosen vauhdista kakkonen sisään asti, kai se on sitte mahdollista?
Helposti suorakytkennässä. Ja ihan yhtä helposti vahingossa tarjoaa nelosen sijaan sitä kakkosta.
Suorakytkentäloota voi olla (useimmiten on) H-kaaviolla. Syncrolootassa tosiaan ainakin rutisee julmetusti, jos kytkentärenkaat ei ehdi mukaan. Suorakytkennästä ei ole kokemuksia. Kytkentä systeemi siinä ei ole niin kranttu, joten todennäköisesti menee vaihde silmään.Mietin vanhastaan perinteistä h-kaavio lootaa, olet varmasti oikeassa.
Liittynee Toyota-soppariin ettei saa kisailla muilla merkeillä, luulisin.Et miksei kisaan?
Täältä tulee ehdotuksia reittiin. Kortejärvi, Maso, ohan näitä-.Meinneiltä vuosilta.Autoglym-Ralli 2017 on näköjään siirretty 14-15.7 ajankohdalle. Tehdastiimien testien kannalta tuo seuraava viikonloppu olisi ollut ehdottomasti parempi, mutta tuo Lahti Historic on jo kyseisenä viikonloppuna. Autoglymin keskuspaikkana on tänä vuonna Ellivuori, jossa myös huollot ja maali. Pätkiä yhteensä 4, jotka ajetaan kaikki kahdesti eli yhteensä 8 pätkää. Reitti kiertelee Sastamalan ja Mouhijärven alueella. Toivotaan että tänä vuonna olisi tehdaskalustoa viivalla, kun Paddon joutui jäämään viime vuonna pois. Saapa nähdä palaako Pirelli-Rallin reitti nyt takaisin Sahalahden-Pälkäneen suunnalle.
Pienen tien osuudella ek3:lla meni renkaita muillakin kuskeilla, siellä nousi kuulemma isoja kiviä pintaan...Kalle jäi 31,2 sekuntia Asunmaasta. Rengasrikko.