Kotimaan rallikausi 2020

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3177
Sijainti
JKL
Paitsi että "Tojotan" WRC-autot saattaa olla tuolloin Virossa kisaamassa "Hyndain" WRC-autoja vastaan :)
Voi olla. Tai sitten ei... Jos minä olisin "Mommi" niin ainakin pari autoa ajaisi jämsässä... Eikai tuonne viroonkaan ole pakko mennä kun ei kuulu sarjaan...
 

Fiesta

Ralliperuna
Liittynyt
1.7.2011
Viestit
1394
Sijainti
Porvoo
Voi olla. Tai sitten ei... Jos minä olisin "Mommi" niin ainakin pari autoa ajaisi jämsässä... Eikai tuonne viroonkaan ole pakko mennä kun ei kuulu sarjaan...
Mielummin Jämsässä Kallelle kovavauhtista kilometriä ensi vuoden teillä kuin Virossa näytillä. Siksi uskon että tässä on jotain Toyotaan liittyvää taustalla.

Ja pitää toki muistaa että Vetomiehet olisivat olleet tuolla ajamassa noita Jämsän teitä, niin voisko olla Vetomies 2020 kuitenkin, höystettynä "Mommin" kuskeilla.
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4722
Sijainti
Event horizon
Voi olla. Tai sitten ei... Jos minä olisin "Mommi" niin ainakin pari autoa ajaisi jämsässä... Eikai tuonne viroonkaan ole pakko mennä kun ei kuulu sarjaan...
Vahvaa puhetta on ollut siihen suuntaan että Kyproksen ja Viron ralleille leimattaisiin Mömmö-kisan arvot. Myös Ypresistä ja jostain Tsekinmaan kisasta on ollut juttua.
 

matti870

Well-known member
Liittynyt
17.8.2004
Viestit
96
offtopica onks Elokuusta Vielä tietoa et ajetaanko Kokkola-rallia , Top Building rallia , Koillis-Savo Rallia Ja Kaloppi-rallia
 

sasha

Well-known member
Liittynyt
17.5.2019
Viestit
220
Vaikuttaa mielenkiintoiselta kisalta tuo Kokkolan ralli! (y)
 

sasha

Well-known member
Liittynyt
17.5.2019
Viestit
220
Siis mahtava homma, että Esuppi pääsee taas ajamaan kilpaa!
Tänään taitaa päättyä ilmoittautuminen. Saapa nähdä tuleeko muita kovia nimiä?
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3488
Upea homma. Mistä tuon reitin ja aikataulun näkee? Kun liputkin myydään siellä paikan päällä.
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14527
Sijainti
Tampereen lenkki
rallit.fi ehti jo uutisoida että EK2 Tyry ajettu viimeksi Suurajoissa 1981...no sen niminen pätkä ajettu 1981, mutta kyseinen pätkä ei ole Jämsässä ja tunnetaan paremmin Sahalahden nimellä. Hämmentävästi muuten Päijänteen länsirannan seuduilta löytyy kolmaskin Suurajoihin liittyvä Tyry-niminen pätkä, nimittäin Tyrynkylä Hämeenlinnan lähistöltä.
 

Fiesta

Ralliperuna
Liittynyt
1.7.2011
Viestit
1394
Sijainti
Porvoo
Hieman mietityttää malttaako ajella Jämsään asti yhden EK:n näkemistä varten. Toki reitillä kaksi henkilöhistoriallista paikkaa.
Meinattiin itse tarkastaa ykkösellä Lapin ja nelikot ja sitten mennää kolmoselle kattoo kaikki.
 
Ylös