Ettei olis nyt ankka uutisen paikalla?Maaliskuun 23. päivä järjestetään perinteinen Jari-Pekka Ralli.
Öö, viime vuonna ajettiin. 23.10. Ei nyt maaliskuussa. Uus yritys sitten 8.10.2022.Maaliskuun 23. päivä järjestetään perinteinen Jari-Pekka Ralli. Nimi tulee rallin kilpailukeskuksesta, Hartolan Neste-asemalta.
https://heinolanua.fi/lajit/ralli/
Ynnäilin tuossa, että lauantain ralleissa on tällä tietoa 425 autokuntaa mukana kuolonkorinoissa. Aivan kiusallani otin tuohon lukuun mukaan myös etuvetoautot ja ännän mitsut.Jopa on kilpailuja! Tämäkö se oli laji kuolonkorinoissaan?
...niin, mutta kun tämäkin tuote on pilalla. Tikkakoskella esimerkiksi voitettiin täysin mielenkiinnottomalla etuvetoraaputtimella, jota kunnon harrastaja inhoaa melkein yhtä paljon kuin n-ryhmän Mitsuja. (koska muuten viimeksi nähty N-ryhmän Mitsu muussa kuin historic-kisassa?)Ynnäilin tuossa, että lauantain ralleissa on tällä tietoa 425 autokuntaa mukana kuolonkorinoissa. Aivan kiusallani otin tuohon lukuun mukaan myös etuvetoautot ja ännän mitsut.
Oma lainaus Kotimaan rallikausi 2020-ketjusta:Ynnäilin tuossa, että lauantain ralleissa on tällä tietoa 425 autokuntaa mukana kuolonkorinoissa. Aivan kiusallani otin tuohon lukuun mukaan myös etuvetoautot ja ännän mitsut.
Onkos noi SM2-Mitsut kovin erilaisia kuin N-ryhmä?(koska muuten viimeksi nähty N-ryhmän Mitsu muussa kuin historic-kisassa?)
Kuristin ja polttoaine, eli muutaman kymmentä hevosvoimaa tehokkaampia.Onkos noi SM2-Mitsut kovin erilaisia kuin N-ryhmä?
Eikös nää SM2 luokan Mitsut ole käytännössä hyvin pitkälle N-ryhmäläisiä.......niin, mutta kun tämäkin tuote on pilalla. Tikkakoskella esimerkiksi voitettiin täysin mielenkiinnottomalla etuvetoraaputtimella, jota kunnon harrastaja inhoaa melkein yhtä paljon kuin n-ryhmän Mitsuja. (koska muuten viimeksi nähty N-ryhmän Mitsu muussa kuin historic-kisassa?)
Kyllä tätäkin on muutaman kerran kokeiltu. Mutta metsä asettaa rajoitteita, kun ei ole sitä lentokonetta yläpuolella pyörimässä ja välittämässä aineistoa.Hienoa että kotimaisista ralleista on alkanut tulla enemmän myös näitä erilaisia livelähetyksiä ym, mutta miten olisi myös live onboardin/incarin lähettämisen mahdollisuudet jonkin yksittäisen kuljettajan toimesta? Ilmeisesti ainakin RataSM puolella jotkut tallit ovat tällaista jo kokeilleet.
juuri näin, radalla ei olla koskaan kovin kaukana kameroiden lähettimien vastaanottimesta, kun taas rallipätkä voi olla kymmeniä kilometrejä pitkä ja välissä on metsää, mäkiä jne. ja kohde liikkuu parhaimillaan 200 km/h. WRC All Livessa tosiaan käytetään pätkän yläpuolella lentävää lentokonetta, tähän ei ehkä SM-rallin järjestäjillä ole resursseja.Kyllä tätäkin on muutaman kerran kokeiltu. Mutta metsä asettaa rajoitteita, kun ei ole sitä lentokonetta yläpuolella pyörimässä ja välittämässä aineistoa.