AnttiL
Reittinörtti
Aivan, se 2019 Ikaalisten kylpylä -ralli jossa oli 252 autoa olikin viime vuosikymmenelläYli 200 ilmoittautunutta Mäntsälän hissekisaan. Mikäs vuosikymmen nyt olikaan?
Aivan, se 2019 Ikaalisten kylpylä -ralli jossa oli 252 autoa olikin viime vuosikymmenelläYli 200 ilmoittautunutta Mäntsälän hissekisaan. Mikäs vuosikymmen nyt olikaan?
Suomussalmella 2021 246 starttasi.Aivan, se 2019 Ikaalisten kylpylä -ralli jossa oli 252 autoa olikin viime vuosikymmenellä![]()
Ikaalinen Spa rallissa 2024 starttasi 237Suomussalmella 2021 246 starttasi.
Keskittyykö Asunmaa Driftingiin,kun nimeä ei näy listoilla ?Toyotan uusin "koululuokka" mukana Turussa.
Näyttää olevan SM:ssä villillä kortilla juu.Keskittyykö Asunmaa Driftingiin,kun nimeä ei näy listoilla ?
Oli yrityskin sen mukaista.Olin illalla muissa menoissa mutta katoin äsken tulokset ja hämmästelin Rytkösen vauhtia
En yhtään ihmettele, kun oon ollu kattomassa useaa assusprinttiä, missä mies työntää Evo 6 Mitsulla.Olin illalla muissa menoissa mutta katoin äsken tulokset ja hämmästelin Rytkösen vauhtia
Kyllä. Ykkösellä tuli itsellekin ihan sellainen oho-fiilis, kun Rytkönen tuli Grönholmin ja Jylhän jälkeen ihan silmälläkin havaittavasti reippaammin.Oli yrityskin sen mukaista.
Ja pohjat kolmoselle
Täällä odotellaan kakkosella että humppa jatkuu...Kuvaan penkalla aina yhden auton muistoksi. Nyt osui filmille Lindroosin kaato
https://bsky.app/profile/itgetsfasternow.bsky.social/post/3lqyxmbxgus22