Kotimainen inhokkipoliitikko?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Taitaapa Erkki Tuomioja olla. Maanpetturi jo toisessa sukupolvessa.
Hän taitaa olla viimeinen oikeasti jotain mieltä (oikea/vasen-akselilla) oleva politiikko, mutta...hyvä vastaus toki.

Enkä nyt keksi miksi isänsä pitää sotkea hänen politiikkaansa.

Ria

Jäässä
On se mainittu tuolla aiemmin. Minä voin sanoa vaikkapa "Kanki" :rolleyes: Kaikkosen, jos vielä tarvii ehdokkaita. Tosin sen ärsyttävyys on vähentyny näkyvyyden vähentyessä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Taitaapa Erkki Tuomioja olla. Maanpetturi jo toisessa sukupolvessa.
Vaikken kenenkään inhoamisia kyseenalaista - pois se minusta - niin itse pidän Tuomiojaa lähes viimeisenä aivotoiminnan airueena kansainvälisen politiikan kentällä.

Mangelo

Well-known member
Vaikken kenenkään inhoamisia kyseenalaista - pois se minusta - niin itse pidän Tuomiojaa lähes viimeisenä aivotoiminnan airueena kansainvälisen politiikan kentällä.
Kyllähän se sellaisen kuvan on antanut että ainakin yrittää ajatella asioita, eikä päällimmäisenä ole vain mielessä sopivien liittoumien ja lehmänkauppojen teko niinkuin esim. Kanervamaisilla asioiden ajajilla, joilla tärkeintä on päästä piireihin ja hoitaa asioita eteenpäin oli ne mitä tahansa.

WebSlave

Trackman
Tämä nyt on taas tyypillisen antikliimaksista minulta, mutta ei noiden inhoamiseen jaksa käyttää energiaa. Tavallisia ihmisiä ovat, jotka yrittävät tehdä parhaansa siinä mitä yrittävätkin. Oli se sitten oman edun tavoittelu, asioiden parantaminen tai mikä nyt kelläkin. Jotkut onnistuvat paremmin, jotkut huonommin. Jotkut osaavat olla mediassa sujuvia, osa epäonnistuu ja osa taas menee liian lipevän puolelle. Se on inhimillistä. Erilainen ja eri mieltä saa ja pitää olla, sekin on inhimillistä ja kuuluu asiaan.

Siellä konttaavat omaa uraansa eteenpäin samalla tavalla kuin me muut. Ura vain on toinen (monilla kirjaimellisestikin toinen, päätyö kun on alunperin ollut jokin muu kuin politiikka).

(Pasila alkaa näköjään vaikuttaa ilmaisuun. :mad_old:)

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Politiikka ei jaksa kauheita intohimoja nostattaa puoleen tai toiseen mutta kyllä Räsäs-Päivi vie tän homman ylivoimaisesti kotia.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Minä taas en ymmärrä, miksi (mielestäni maanpettureiksi rinnastettavia) vasemmistoradikaaleja pidetään aivotoiminnan airueina. Jps:n maanpetturuustoteamus oli aivan oikein. Nuoremmille foorumisteille voisin valottaa tätä tarkemmin. Tuomioja oli siis Zavidovo-vuodon takana, jolla hän pyrki torppaamaan Suomen EEC-jäsenyyden. Tuomioja pyrki kaikin mahdollisin keinoin vastustamaan Suomen EEC-jäsenyyttä (koska oli vasemmistoradikaali ja ihaili Neuvostoliittoa ja halusi Suomen vielä tiukemmin NL:n talutusnuoraan).

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Niin monta hyvää ehdokasta (Halonen, Urpilainen, Guzenina-Richardson) ja vain yhden saa valita :(

... valintani päätyy Pia Viitaseen

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Niin monta hyvää ehdokasta (Halonen, Urpilainen, Guzenina-Richardson) ja vain yhden saa valita :(

... valintani päätyy Pia Viitaseen
Vihaan SDP:tä-päivä? Kun tuli mieleen miten olet mm laskuoppia "ihaillut" Vasemmistoliiton kohdalla.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Vihaan SDP:tä-päivä? Kun tuli mieleen miten olet mm laskuoppia "ihaillut" Vasemmistoliiton kohdalla.
No Vasemmistoliitto nyt on rehellisesti vasureita, saman voisin Tuominojastakin sanoa. Ei siinä mitään, asiasta olen heidän kanssaan eri mieltä mutta ei se aiheuta inhoa - ihmetystä vain miten asiat voi nähdä noin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kaikki unohtaneet nämä vaaliraha-politiikot?

Marja Tiura, Paula Lehtomäki, Mikä se rovaniemen kokkeli nyt olikaan???

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Kaikki unohtaneet nämä vaaliraha-politiikot?

Marja Tiura, Paula Lehtomäki, Mikä se rovaniemen kokkeli nyt olikaan???
No lähinnä minä näen nuo uhreina järjestelmässä jota on kaikki harrastanut, muutama jäi kiinni.

vähän sama kuin piratismissa, kymmenet tuhannet harrastaa, muutamat jää kiinni ja maksaa isosti.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
No lähinnä minä näen nuo uhreina järjestelmässä jota on kaikki harrastanut, muutama jäi kiinni.

vähän sama kuin piratismissa, kymmenet tuhannet harrastaa, muutamat jää kiinni ja maksaa isosti.
:D:D:D

Samaa väkeä siis kyseissä puolueissa koko sakki.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Hirmu tasaista on (heh) massan osalta, mutta on kait se Päivi "Räppi" Räsänen sanottava, se kun alkaa vituttaa ennen kuin ehtii päästää äännähdystäkään..

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Eli väität ihan pokerina että KAIKKI ovat tasoltaan tehneet vastaavia rikoksia, kuten Tiura vähän hommasi kalusteita kouluun omalta tukijalta, se Rovaniemen kokkari vähän koplasi kelkkatehtaita, Lehtomäki hommaa perheenjäsenilleen osakkeita, ettei itse narahda sisäpiirinkaupoista yms.:rolleyes:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä

Moraaliton ja epäeettinen toiminta on sitä edelleen, vaikka lähes kaikki poliitikot sitä harjoittaisivat.

Eniten mä ihmettelen äänestäjiä, jotka kerta toisensa jälkeen äänestävät samat tyypit uudelleen eduskuntaan.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.