Kotimaisen median huonoimmat F1-jutut

Jellinek

Banned
Liittynyt
27.1.2010
Viestit
6719
Sijainti
Tiimarin tasavalta

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
http://racingnewsflash.com/fi/content/uransa-huipulla-oleva-kovalainen-odottaa-entistäkin-parempaa
-Eikös huipulta ole yleensä vain yksi suunta (alaspäin)? :doubtful:
Tuon kirjoittajan mielestä varmaan myös muut peränpitäjät: Jérôme d'Ambrosio, Timo Glock, Narain Karthikeyan, Daniel Ricciardo ja Karun Chandhok ovat "uransa huipulla". :D
Ricciardo onkin tähänastisen uransa huipulla. d'Ambrosio, Karthikeyan ja Chandhok ovat ilman ajopestiä, joten he ovat tulleet alaspäin aiemmasta, samoin kuin Marussian Glock, jonka huippuhetki oli luonnollisesti Toyotalla. Mutta siis oman uran huipulta voi vielä kiivetä ylöspäin. Absoluuttiselta huipulta (mestaruudesta) sitten ei ole kuin yksi tie.

Kovalaisen tähänastisen uran huippu oli McLarenilla, ottihan hän GP-voitonkin. Huippuvireessä Heikin voi sanoa olevan (kalusto huomioiden), mutta uransa huipulla hän ei ole.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6759
Sijainti
Täällähä mä
Maikkarilta tullut kyllä niin paljon roskaotsikoita kimin paluun jälkeen , että heikompaa hirvittää...

Esim .

Kova ennustus tallipäälliköltä : Kimi voittaa jopa alkukaudesta.

ja poiminta itse uutisen sisällöistä sitten

- Hän on potentiaalinen voittajaehdokas, jos annamme hänelle asianmukaisen auton, Boullier kertoo F1-sarjan virallisilla nettisivuilla.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14283
Tiedä siitä, että mikä on sitten pienempi paha?

Se että Kimi ei ajaisi ja f1:n esilläolosta mediassa saisi olla huolestuneempi kuin sitten Keken aikojen jälkeen vai että Kimi on mukana ja kirjoitetaan optimistiseen sävyyn vaikkakin erittäin yliampuvaan sellaiseen?
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Raivostuttaa Maikkari. Taas siellä on uutisointia: Räikkönen ihmetteli: Auto hajosi kävelyvauhdissa ja sitten itse uutisessa sanotaan:

- Auton lattia hajosi aamulla. Menin vähän hiekalle ja ajoin kävelyvauhtia takaisin radalle. Radan reuna oli niin ylhäällä, että lattian reuna tökkäsi siihen. Sitä jouduttiin vähän aikaa korjailemaan, Räikkönen kertoi MTV3:lle.

Missä vaiheessa se ihmettelee, että kärry hajos noin pienestä?

Kohta on pakko laittaa boikottiin tämä paska. Ei luulis että yksi sivusto ottaa näin paljon päähän, mutta kyllä se vaan ottaa. Muutenkin tuntuu, että Maikkarin nämä uutisten kirjoittajat eivät seuraa urheilulajeja tippaakaan, niin paljon tulee tällaisia typeriä virheitä.

Mennään ajassa joku 5-6 vuotta taaksepäin, noillakin sivuilla oli vielä ihan hyvää uutisointia, mutta nykyään siellä puuhastelee ihan amatöörit.
 

80CC

Well-known member
Liittynyt
29.3.2009
Viestit
298
Netissä nähtävässä koosteessa eilisestä testistä: Pulkkinen vaan totesi että Schumi oli nopein lähes haamuajalla, mutta jätti sopivasti mainitsematta että ajelee tosin viimevuoden autolla.:wall:
 

Jellinek

Banned
Liittynyt
27.1.2010
Viestit
6719
Sijainti
Tiimarin tasavalta

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Ettei sulla tulis nyt se pilkkuvirhe.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
-Voit kokeilla itse muuntaa¨tuon PSI-lukeman SI-yksiköksi vaikka täällä:
http://www.convertunits.com/from/psi/to/bar
-Katsotaan sitten, kenellä on se pilkkuvirhe! ;)
"How many psi in 1 bar? The answer is 14.5037738007."

18,5 psi on siis vain vähän reilun barin, ei 12,75 baria. Tarkalleen ottaen 18,5 psi = 1,2755300967999998 bar.

Pilkkuvirhe on tapahtunut siinä, että on yritetty konvertoida 18,5 psi, kun desimaalierotin tuolla sivulla pitäisi olla piste eikä pilkku. Konversio onkin tapahtunut arvolla 185 psi.
 
Viimeksi muokattu:

Jellinek

Banned
Liittynyt
27.1.2010
Viestit
6719
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Amerikassa tunnetusti käytetään desimaalierottimena pistettä, kun Euroopassa taas pilkkua, mikä aiheuttaa välillä sekaannuksia.
 

Automenu

Well-known member
Liittynyt
2.11.2008
Viestit
2335
IL taitaa olla katkera siitä, että Kimi päästi Seiskan haastattelemaan kotiinsa. :alppu:
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6759
Sijainti
Täällähä mä
Aina vaan maikkarin jutut paranee...

Hyvältä näyttää Kimin kannalta: Lotus omaa luokkaansa

Milloinkohan tajuaisivat tarkistaa faktan , että kyseessä on testit ...
 

80CC

Well-known member
Liittynyt
29.3.2009
Viestit
298
Siis ei kyllä muistanu millaista otsikoiden hakemista ja oman median saamista esiin se olikaan kun kimi oli formuloissa viimeksi. Siis mistä näitä oikein sataa

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1492226/kimi-miljoonaomaisuudestaan-seiskassa-ei-haveta-yhtaan

Formulatähti Kimi Räikkönen valottaa 7 päivää -lehden haastattelussa suhtautumistaan rahaan.

Kimi kertoo lehdessä, mitä yli sadan miljoonan omaisuus ja raha yleensä merkitsee hänelle.

– Varmaan se merkitsee samaa mitä kaikille muillekin. Mä saan tietyn palkan siitä työstä, mitä mä teen. Jonkun mielestä se on oikein, jonkun mielestä ei. Itse olen kuitenkin kaiken työni tehnyt, joten ei se minua yhtään hävetä. Raha helpottaa jotain asioita, mutta ei ratkaise tosiaankaan elämässä kaikkea, Kimi avautuu Seiskassa.

Monimiljonääri saa raha-asioiden hoitamisessa apua äidiltään. Varojaan hän on sijoittanut muun muassa asuntoihin, mutta autojakin on kertynyt ”varmaan viisi”.

– Audi, Fiat, Mersu ja Volkkari. Kai mä jonkun Lotuksenkin saan kohta, mutta ei niihin mahdu mitään matkatavaroita, Lotus-tallin palkkalistoille vastikään siirtynyt formulatähti virnuilee lehdessä.
 
Viimeksi muokattu:

KimiFan1

Well-known member
Liittynyt
27.2.2009
Viestit
675
Tuohan vain kuvastaa iltalehdessä olevan edes jonkinlaista tasa-arvoa kansallisuuksien välillä sillä vastaavia otsikoita revittiin pari vuotta sitten Rosbergin oltua Schumia joitakin kymmenyksiä nopeampi.Silloinkin ajelivat vuorottaisina päivinä ja tilanne muutoinkin aikalailla sama paitsi että Schumacher sentään pysyi tiellä.. :rolleyes:
Siis toihan oli Iltalehdeltä tosi asiantuntevaa uutisointia: ihan eri olosuhteet radalla ja voisin väittää että myös eri testiohjelmat lotus -kuskeilla. Saako muka f1-autolla ajaa tiellä?
 

Automenu

Well-known member
Liittynyt
2.11.2008
Viestit
2335
Onko IWE ollut aina noin selkeä trolli, vai mikä siinä Kimissä on nyt saanut provot laulamaan?
 
Ylös