Sisältö:Kimi vaahtosi tallilleen: "Ei sitten ajettu enää"
Minulla oli ihan hyvä kierros. Helposti olisin päässyt jatkoon, mutta ajoin yhden mutkan vähän leveäksi. Kun meillä piti olla aikaa vielä yhdelle kierrokselle. Nähtäväksi sitä ei ollutkaan, eikä kukaan kertonut sitä.
- Se jäi siihen. Ei sitten ajettu enää. Minkä sille enää mahtaa, Räikkönen kysyi aiheellisesti.
Sisältö:Huhhuh, Kimi haukkui radankin!
Oli kiva ajaa kilpaa ja auto tuntui hyvältä, vaikka vähän pohja hajosi, kun Kobayashi ajoi mun kylkeen. Se ehkä vähän haittasi, mutta muuten kaikki toimi ihan hyvin, Räikkönen sanoi.
- Ei tämä ollut kuitenkaan kilvanajamisen kannalta ole ihan paras rata ja vaikka niitä takasiipialueita oli kaksi, niin oli silti paha päästä tarpeeksi lähelle. Suorat täällä ovat vähän liian lyhyitä siihen tarkoitukseen.
Oisko liittyny siihen baarissa kaatumiseen? Kimi kysyi jotakin tyyliin "Yeah, was it me?" ja Iltalehden mukaan Kimi sanoi jotain tyyliin "Joo, mä se olin."Iltalehdessä on vissiin jotkut täysin kielitaidottomat apinat tekemässä noita juttuja. Kimin Top Gear esiintymisestä sanottiin jotenkin näin: "Lotuksen kyljessä mainostettu kaljuuntumisenestolääke blablabla" ja jokin toinenkin juttu oli jäänyt ymmärtämättä (en löydä juttua netistä just nyt, luin silloin paperiversiosta).
Täytyy kyllä myöntää että minäkin sen kuulin noin.Oisko liittyny siihen baarissa kaatumiseen? Kimi kysyi jotakin tyyliin "Yeah, was it me?" ja Iltalehden mukaan Kimi sanoi jotain tyyliin "Joo, mä se olin."
Jos yhtään muistan, niin Kimi sanoi "Yeah, it was me". Voin toki muistaa väärinkin.Oisko liittyny siihen baarissa kaatumiseen? Kimi kysyi jotakin tyyliin "Yeah, was it me?" ja Iltalehden mukaan Kimi sanoi jotain tyyliin "Joo, mä se olin."
http://www.youtube.com/watch?v=35f4rd5qWA0#t=257sJos yhtään muistan, niin Kimi sanoi "Yeah, it was me". Voin toki muistaa väärinkin.
"Was it me". Eli Kimi toteaa, että hän se oli ja samalla varmistaa että Jeremy puhui juuri siitä.
Eipä niitä haastatteluja käsinkirjoiteta , showssa toki muita juttuja kirjoitetaan .Mitä väliä? Nuo Top Gearin "haastattelut" ovat sellaista käsikirjoitettua potaskaa, että ei paremmasta väliä.
Kattelin uusiksi niin muistui mieleen. Se oli tuo kohta, jossa Kimiltä kysytään mottorikelkkakisasta. Ohjelmassa puhutaan Ferrarilla olosta ja siitä, että antoivatko he sinun tehdä sitä. "En mä kysellyt niiltä" oli vastaus.Oisko liittyny siihen baarissa kaatumiseen? Kimi kysyi jotakin tyyliin "Yeah, was it me?" ja Iltalehden mukaan Kimi sanoi jotain tyyliin "Joo, mä se olin."
Mit.. vit.. Voi Jeesus, mitä sontaa. Tämä oli kyllä noloin pohjanoteeraus vähään aikaan jopa niinkin huonojen f1-toimittajien joukosta kuin mitä tästä maasta ikävä kyllä löytyy. Itkenkö vai nauranko, en ole vielä päättänyt.Viikonloppu paddockilla: Tekikö Salo Ferrarista voittajan?
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2012/03/1518335/viikonloppu-paddockilla-tekiko-salo-ferrarista-voittajan
Katsomo.fin Viikonloppu paddockilla -ohjelmassa pureudutaan Malesian GP:n yllätystulokseen.
Ferrari palasi voittajaksi vain viikko sen jälkeen, kun Mika Salo oli käynyt ajamassa tallin F1-autoa Suzukassa. Oliko Salon näytösajo sittenkin oikeasti salainen Ferrari-testi?
Katso vastaus Viikonloppu paddockilla -ohjelmasta Katsomo.fistä:
:alppu:
Tuohan on linjassa hyvin tuon nykyisen Viikonloppu paddockilla -ohjelman kanssa. Hölmöilyä alusta loppuun. Älkää nyt jumalauta ottako tosissanne.Mit.. vit.. Voi Jeesus, mitä sontaa. Tämä oli kyllä noloin pohjanoteeraus vähään aikaan jopa niinkin huonojen f1-toimittajien joukosta kuin mitä tästä maasta ikävä kyllä löytyy. Itkenkö vai nauranko, en ole vielä päättänyt.
Siis mitä. Katsoitko tuon ohjelman? Ja sen jälkeen vielä luulet että tuo on ihan tosissaan kirjoitettu? :thumbdownMit.. vit.. Voi Jeesus, mitä sontaa. Tämä oli kyllä noloin pohjanoteeraus vähään aikaan jopa niinkin huonojen f1-toimittajien joukosta kuin mitä tästä maasta ikävä kyllä löytyy. Itkenkö vai nauranko, en ole vielä päättänyt.
Onko tuo nyt ihme, kun maikkarin pojat ovat 107% tosissaan osan noista jutuista kymmeniä kertoja vuosien saatossa esim kisaselostuksen täytteenä toistaneet (Trullin nimen tarina ja Davidsonin naiset ja useiden kuljettajien suomalaiset taustavoimat, sekä muutaman suomenkielisen sanan osaaminen hyvinä esimerkkeinä). :nope:Vähän sama kuin joku vuosi Tulosruuduissa ne pätkät, joissa haettiin jokaisesta kuskista jotain suomalaista (tyyliin tallikaverin siskon kaima on suomalainen) ja porukka otti ne täysin todesta...
Ei oikein tunnu enää huumori riittävän, kun iltalehden uutisointi on tätä tasoa: "KIMI HÄVISI TAAS TALLIKAVERILLEEN!", vaikka kyseessä oli malesian perjantain harjotukset...
Ei morjes. Mites nyt suu pannaan kun Räikkösellä on kuitenkin Grosjeania enemmän pinnoja?