Albert Oil
Hippi ja juntti
No nyt on kyllä taas hieno juttu.
Toi on kyllä paha. Onneksi ei ole edessä EKG:tä tai verikoetta.Antti Tuisku loukkasi selkänsä pahasti - edessä magneettikuvaus: "Yksikään terve päivä ei ole itsestäänselvyys"
Millainen lienee järvi, jossa ei ole ollut vettä?Savon Sanomat sanoi:Muinaisen järven pohjasta otetut näytteet kertovat, ettei Marsin ilmakehässä ole ollut muinoin tarpeeksi hiilidioksidia nestemäisen veden esiintymiseksi.
Jospa se on järvi jossa on ollut nestemäistä metaania tai hiilivetyjärvi, jollaisia ovat Saturnuksen suurimmasta kuusta Titanista löydetyt järvet.Millainen lienee järvi, jossa ei ole ollut vettä?
Did not see that coming.Jospa se on järvi jossa on ollut nestemäistä metaania tai hiilivetyjärvi, jollaisia ovat Saturnuksen suurimmasta kuusta Titanista löydetyt järvet.
S'oon kahavia!Esim. kahvia.
S'oon alkomaholia!Niin tai viinaa!
Tämä on mahdollista.Jospa se on järvi jossa on ollut nestemäistä metaania tai hiilivetyjärvi, jollaisia ovat Saturnuksen suurimmasta kuusta Titanista löydetyt järvet.
Turhaan Kaisa itsekin krapisteli tuhkaa päällensä. Ei ne sprinttikisan paineet siitä vähene. Ihan ok suoritus kaikilta suomalaisilta.Suomi ylsi kymmenenneksi ampumahiihdon MM-sekaviestissä - Mäkäräiseltä huolestuttavan heikko alku
Huolestuttavan heikko?? Siinä kisassa, jonka minä katsoin, Kaisa suoriutui ihan kelvollisesti.
Eihän o!S'oon kahavia!
Viestikisaksi, jossa on käytettävissä varapanoksia, kyllä. Ei ne muutamat hudit sijoituksissa paljon maksaneet. Mutta henkilökohtaisia kisoja ajatellen tuollainen osumatarkkuus ei todellakaan riitä mitaleille.Huolestuttavan heikko?? Siinä kisassa, jonka minä katsoin, Kaisa suoriutui ihan kelvollisesti.
Eihän o!S'oon alkomaholia!