kouvotsvoni
Banjottu
Upeaa käännös työtä! Ilosilmälle oikein.
Siinä on ollut otsikoinnissa omaa kivaa. Itse juttua en jaksanut lukea kylläkään.
Sami Hedberg teki Guinnessin maailmanennätyksen – arvaa kuinka!
Se olisi hienoa, jos kaikkien uutisten otsikkona olisi joku tunnistetaagi ja "arvaa mitä". Tissit - arvaa kenen! Formulat - arvaa mitä!
Arvaa kuinka, voi vittu. Olisikohan sillä tavalla jota on mainostettu joka perkeleen bussipysäkin kyljessä viimeisen vuoden ajan. Olisiko?
Sivusto: Kilpakumppanin hengiltä ajanut autourheilija lopettaa
Myöhemmin selvisi, että Ward oli onnettomuushetkellä kannabiksen vaikutuksen alaisena.
- Näyttää siltä, että vanha ystäväni Sebastien Loeb kaipaa minua. Olen erittäin innoissani nähdessäni hänet Dakarin startissa, Hirvonen totesi Twitter-viestipalvelussa tiistaina.
Pari tuntia myöhemmin Loeb vastasi Hirvoselle.
- Olen varma, että tulemme pitämään hauskaa. Maltan tuskin odottaa uutta seikkailua, Loeb tviittasi.
Niin hauskaa sanailua, että toi mieleen areenan kulta-ajat. Tästä innostuneena kävin sitten vilkaisemassa ihan paikan päällä ja aika hiljaista oli.
Mä kävin kanssa tuossa iltasella. Tiukka oli vääntö.
Areenan perustanut poppoo saavutti tavoitteensa, ei tule huonoja tai millään muotoa arveluttavia viestejä sinne.Vaikuttaa vähän siltä, että viimeisenä lähtenyt unohti sammuttaa valot.:frown:
Vaikuttaa vähän siltä, että viimeisenä lähtenyt unohti sammuttaa valot.:frown:
Ok, eli siellä kävi ns. Schettinot.Tavallaan se ensiksi lähtenyt sammutti valot.