kouvotsvoni
Banjottu
Upeaa käännös työtä! Ilosilmälle oikein.
Oon muuten ennakkotilannut sen kirjan mitä otsikko käsittelee.Siinä on ollut otsikoinnissa omaa kivaa. Itse juttua en jaksanut lukea kylläkään.
Arvaa kuinka, voi vittu. Olisikohan sillä tavalla jota on mainostettu joka perkeleen bussipysäkin kyljessä viimeisen vuoden ajan. Olisiko?Sami Hedberg teki Guinnessin maailmanennätyksen – arvaa kuinka!
Se olisi hienoa, jos kaikkien uutisten otsikkona olisi joku tunnistetaagi ja "arvaa mitä". Tissit - arvaa kenen! Formulat - arvaa mitä!
En tiedä.Arvaa kuinka, voi vittu. Olisikohan sillä tavalla jota on mainostettu joka perkeleen bussipysäkin kyljessä viimeisen vuoden ajan. Olisiko?
Nascarin legendalla Tony Stewartilla ei siis ole muuta nimikettä kuin "Kilpakumppanin hengiltä ajanut autourheilija"? Aika kovia syytöksiä heittää Mika Räty otsikossa, kun miestä ei ole tuomittu eikä tuomita yhtään mistään. Syyllistävä otsikkohan tuo on jos mikä. Ei kai kukaan Rossistakaan käytä termiä "Kilpakumppanin hengiltä ajanut moottoripyöräilijä", koska ei voinut asialle mitään.Sivusto: Kilpakumppanin hengiltä ajanut autourheilija lopettaa
Ja veli kehtaa esittää elinkautista Stewartille, jos kilpa-ajaja huumerhörhöissään on juossut radalle?Myöhemmin selvisi, että Ward oli onnettomuushetkellä kannabiksen vaikutuksen alaisena.
AIVAN KREISIÄ!!! :thumbup:- Näyttää siltä, että vanha ystäväni Sebastien Loeb kaipaa minua. Olen erittäin innoissani nähdessäni hänet Dakarin startissa, Hirvonen totesi Twitter-viestipalvelussa tiistaina.
Pari tuntia myöhemmin Loeb vastasi Hirvoselle.
- Olen varma, että tulemme pitämään hauskaa. Maltan tuskin odottaa uutta seikkailua, Loeb tviittasi.
Mä kävin kanssa tuossa iltasella. Tiukka oli vääntö.Niin hauskaa sanailua, että toi mieleen areenan kulta-ajat. Tästä innostuneena kävin sitten vilkaisemassa ihan paikan päällä ja aika hiljaista oli.
Vaikuttaa vähän siltä, että viimeisenä lähtenyt unohti sammuttaa valot.:frown:Mä kävin kanssa tuossa iltasella. Tiukka oli vääntö.
Areenan perustanut poppoo saavutti tavoitteensa, ei tule huonoja tai millään muotoa arveluttavia viestejä sinne.Vaikuttaa vähän siltä, että viimeisenä lähtenyt unohti sammuttaa valot.:frown:
Tavallaan se ensiksi lähtenyt sammutti valot.Vaikuttaa vähän siltä, että viimeisenä lähtenyt unohti sammuttaa valot.:frown:
Ok, eli siellä kävi ns. Schettinot.Tavallaan se ensiksi lähtenyt sammutti valot.