kouvotsvoni
Banjottu
Tottahan se on, kun löytyi Suoli24:ltakin.Nyt on kyllä aika paksun oloinen juttu. Ihan tällä syömisellä en osta.
Tottahan se on, kun löytyi Suoli24:ltakin.Nyt on kyllä aika paksun oloinen juttu. Ihan tällä syömisellä en osta.
ATK yllätti suomalaiset!Pakkohan se on uskoa kun se internetissä kerran lukee!
Toisessa jutussa:Juuri ennen kuolemaansa, vain pari päivää sitten, Bowie julkaisi viimeiseksi jääneen studioalbuminsa, joka on nimeltään Blackstar ja jonka virallinen kirjoitusasu on pelkkä musta tähti. Levyltä julkaistiin joulukuun puolivälissä ensimmäinen single Lazarus, ja sen musiikkivideo tuli julki päivää ennen levyn julkaisua.
Lazarus-kappaleen sanat ovat tänään julkaistun uutisen varjossa todella kohtalokkaat, suorastaan ennustukselliset.
Kappale alkaa seuraavasti: "Katsokaa tänne, olen taivaassa. Minulla on arpia, joita ei voi nähdä. Minulla on draamaa, jota ei voi varastaa. Kaikki tuntevat minut nyt."
Oiskohan tosiaan ennustanut...yliluonnollista suorastaan.Musiikkilegenda David Bowie kuoli sunnuntaina sairastettuaan syöpää puolitoista vuotta.
Hän teki Blackstarin meille läksiäislahjana. Tiesin jo vuoden ajan, että näin tulisi käymään, Visconti kertoo.
Mitä Edd China on taas tehnyt?China!
Etkö oikeasti ole kuullut aiemmin? Knuutisesta taas en ole koskaan kuullut.Suomen suosikkikauppias? Onks tuo nevöhööd muka suositumpi kuin Vesa Keskinen tai Kari Knuutinen?
Sitäpaitsi se on baht!
Knuutinen oli Janakkalan legendaarisin kauppamies. Ja on ehkä vieläkin.Etkö oikeasti ole kuullut aiemmin? Knuutisesta taas en ole koskaan kuullut.
Komp.En tiedä edes lähimarketin myyjiä nimeltä, miksi siis pitäisi tuntea jotain internet-Jouneja?
Heh, ainakin yhden kymppitonnin on mies jakanut ja monia monia tuota pienempiä palkintoja, kaikki ovat menneet perille. Ainakaan valitusta en ole nähnyt lukuunottamatta heitä jotka eivät ole mitään voittaneet ja epäilevät siksi.Itse jouduin blokkaamaan FB:stä nuo Jounin kaupan julkaisut, vaikka en sivustosta tykännytkään. Väki jakoi niitä setelinipun kuvia ihan hullun lailla vaikka tyhmemmällekkin pitäisi olla 2 minuutin selvitystyöllä ihan selvä asia, että ei ne arpomisen kriteerit täyty ikinä.
Ei varmaan ollut muutakaan, kun kohupakkaset on ohi.Tänäinen Iltalehti uutisoi etusivullaan suuren kuvan kera, että suosikkinäyttelijä Heikki Nousiaiseen iski aivoinfarkti yöllä. Jutussa on sitten kerrottu, että tapahtuma on marraskuulta, ja Nousiainen selvisi ilman sairauslomaa.
Ihan hyvä, että selvisi. Mitä järkeä tapahtunutta on nyt repäistä isona uutisena etusivulle?