kouvotsvoni
Banjottu
Toki pikaliimalla pistän peukalon otsaan kiinni.
Meinaatko, että Vuoden forumisti 2010 -paita itsessään ei ole riittävä takaamaan jatkuvaa naarastulvaa?Naaraita vongatessa hahmojen Pyrytsvoni ja Kouvof kannattaa suureen ääneen kehuskella toimivansa moderaattorismiehinä maankuululla F1-Forum -keskustelupalstalla. Sen jälkeen rumempia yksilöitä saa jo hätistellä pois jaloista. Karismaattisen huumormiehen maineeseen tyttölöiden keskuudessa pääsee toistelemalla F1-forumilta tuttuja hauskojan lausahduksia, kuten esim. "Heh, Massa", "Miten sulla noin niinkun muuten menee" ja "Ehkä panen tai poltan metsän". Näillä vinkeillä etiäpäin.
Se voi hyvinkin riittää.Meinaatko, että Vuoden forumisti 2010 -paita itsessään ei ole riittävä takaamaan jatkuvaa naarastulvaa?
Huh. Tiedänpähän sitten keinon paeta päälle hyökiviä naislaumoja, kun heitän tuollaisen pois pakoon juostessani. Yksi F1-Forum -paita halpa hinta siveellisestä rokkiviikonlopusta.Se voi hyvinkin riittää.
Näin muuten kerran semmosen kauheen sähisevän hässäkän tuolla yhdessä paikassa. Se pyöri ja kieri ja ulisi ja huhtoi. Ilmassa lensi kynsiä, leijui irtoripsiä ja sitä leikkasi viiltävä smetanasilakan tuoksu. Uskaltauduin lähemmäs todetakseni, että siinähän oli iso pino laatunaaraita, jotka pani vanhaa vuoden forumisti -paitaa. Se paita oli siinä, että vittu jee jee.
Esimakua ensi viikonlopun kuvioista. Viikonlopun aikana kerkesin olla käsiraudoissa, vyö kiristettynä kaulan ympärille ja peitetty kermavaahdolla, yhtä aikaa. Täällä muuten haisee kilju, luulin kissan raadoksi, mutta ei sentäs.
Foto ois kuva ylläri.Esimakua ensi viikonlopun kuvioista. Viikonlopun aikana kerkesin olla käsiraudoissa, vyö kiristettynä kaulan ympärille ja peitetty kermavaahdolla, yhtä aikaa. Täällä muuten haisee kilju, luulin kissan raadoksi, mutta ei sentäs.
Se tulee sinne Jonin K18-osastolle.Foto ois kuva ylläri.
Mulla ei ollu sun numeroa, mut aattelin siinä hetken aikaa viestiä pällisteltyäni että kyseessä on pakko olla hahmo Kouvochenko.Esimakua ensi viikonlopun kuvioista. Viikonlopun aikana kerkesin olla käsiraudoissa, vyö kiristettynä kaulan ympärille ja peitetty kermavaahdolla, yhtä aikaa. Täällä muuten haisee kilju, luulin kissan raadoksi, mutta ei sentäs.
En se minä ollut!Mulla ei ollu sun numeroa, mut aattelin siinä hetken aikaa viestiä pällisteltyäni että kyseessä on pakko olla hahmo Kouvochenko.
Mopolla! Tyhmä!Ei ole pitkä minunkaan pakkauslista. Se mitä reppuun mahtuu. Eli vähän vaatteita ja siinäpä se. Mopottimella kun pyyhkäsee välimatkat se on aika rajoittunutta tuo tavaran määrä.
Mä uskon ja toivon Vuoden forumisti -paidan kompensoivan mahonkisen kirjoituspöydän puutetta.Mopolla! Tyhmä!
Miten sä aiot viedä pelipaikalle mahonkisen kirjoituspöydän?!!
Juhla on pilalla ilman kiiltäväksi lakattua ja tukevan arvokasta kirjoituspöytää!
Miten te raukat nyt ajattelitte saavanne osaksenne arvostusta juhlapaikalla?!!
![]()
It's called black magic.Miksi helvetissä tossa quottauksessa on erivärinen pöytä kun originaalissa viestissä?
Nyt olen todella huolestunut siitä miten käyttämäni foorumin jäsenet suoriutuvat vaativasta edustustehtävästään maailmalla.Mä uskon ja toivon Vuoden forumisti -paidan kompensoivan mahonkisen kirjoituspöydän puutetta.