Rentta
Well-known member
Itelle tuli ihan sama mielee ku näin ton fotonTrollface, internet meemi
Fernando Alonso, formulaässä
Itelle tuli ihan sama mielee ku näin ton fotonTrollface, internet meemi
Fernando Alonso, formulaässä
Onneks ei ollut kahveja suussa. Enpä mä nyt kahvia edes juo, mutta olisivat lentäneet kaaressaa jostain muusta syystä kuin että maistuu pahalle.:thumbfh:
Taitaa olla eka kerta mun foorumihistoriassa kun mennään niin pitkälle huonon maun puolelle, että ei edes hymyilytä.
Joo. Jopa minä menin hetkeksi sanattomaksi :thumbfh:Taitaa olla eka kerta mun foorumihistoriassa kun mennään niin pitkälle huonon maun puolelle, että ei edes hymyilytä.
Paina sitä viesti-ikkunan vasemmassa laidassa olevaan puna-valkeaa kolmiota ja seuraa ohjeita.No huhhhuh. *report bad post jos osaisin*
Mitä täällä on levitelty?Mitähän täällä taas oli?
Toisaalta taitaa olla turha poistaa viestejä jos niitä levitellään sitten kuitenkin
Pyryfin pinppaahan täällä aina.Mitä täällä on levitelty?
Ei mitään. Oot liian nopeaMitä täällä on levitelty?
Ja jotenkin tuosta Muskasta tulee vielä Marilyn Mansonkin mieleen. Mut en löytänyt sopivaa kuvaa, joka tämän vahvistais.Mulla tuli tuosta Muskan kuvasta mieleen alla oleva yhdistelmä.
Dee Snider: laulu- ja soitinyhtye Twisted Sisterin laulaja vs. Muska: ties missä laulanut ei-kiero sisko
Näytä liitetiedosto 13684
Mites tällainen omatekemä?Ja jotenkin tuosta Muskasta tulee vielä Marilyn Mansonkin mieleen. Mut en löytänyt sopivaa kuvaa, joka tämän vahvistais.
Nonni! Ihan ovat ku kaks marjaa.Mites tällainen omatekemä?
Näytä liitetiedosto 13685