Kuinka hyvä moderaattori kouvotsvoni on ollut?

Kuinka hyvin Kouvotsvoni on suoriutunut moderointitehtävistään?

• Äänestäjiä yhteensä
    62

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minkähän vuoksi tämä polli on tyhmä? :confused:
Mielestäni kaikki yhteen forumilaiseen kohdistuvat pollit ovat tyhmiä. Olkoonkin mode. Ennemmin pitäisi arvostella modeja kokonaisuudessaan ja jos sieltä haluaa jotain nostaa erikseen, niin se sitten keskustelun kautta eikä puhtaasti pollaamalla.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mun mielestä tää on onnistunut polli ja vahvisti sen käsityksen mikä itselläkin on ollut, eli hyvin on vetänyt.

Kyllä pieni hymynkare tästä Kouvon huulille nousee, varma tieto! :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kouvo saa plussaa aktiviisuuden takia. Tuntuu olevan hyvin paikalla ja reagoi nopeasti. Esim. tänä aamuna. :D

Miinusta tulee esim. R&K jupakasta ja joistakin hiukan hassuista toimenpiteistä, jotka eivät ole olleet moderaattorille oikein perusteltuja tai hyviä. (eli hiukka välillä sählää...)

Joka tapauksessa selkeesti siis plussan puolella. Jatka hyvää työtä....JA kehity. :)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Niin mistäs te tiedätte milloinka joku fiksumpi mode on säätänyt ja milloinka minä olen pistänyt kaiken ikkunasta heittämällä katuun ihan vaan kännin takia, niin häh? Siksi ymmärrän Sam-hahmon pointin.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Niin mistäs te tiedätte milloinka joku fiksumpi mode on säätänyt ja milloinka minä olen pistänyt kaiken ikkunasta heittämällä katuun ihan vaan kännin takia, niin häh? Siksi ymmärrän Sam-hahmon pointin.
Et nyt tasan ala ymmärtämään yhtään mitään!

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Niin mistäs te tiedätte milloinka joku fiksumpi mode on säätänyt ja milloinka minä olen pistänyt kaiken ikkunasta heittämällä katuun ihan vaan kännin takia, niin häh?
Ei me tiedetäkään. Mutta juoppo Joensuulainen näin ison foorumin kapellimestarina, vähemmästäkin nousee sydän kurkkuun. :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Pakko sanoa vielä tääkin ,että burbbi vois olla vähän aktiivisempi keskustelemaan....

Sijainti
Kerava
miksi sille pitäis antaa banni?
Kostoksi!

Hyvä mode on Kouvo. Kouvo hyvä on moderaattori. Aina moderoi kivasti. Minun viestinikin aina poistaa. Joka kerta kun jotain kirjoitan, aina iskee sensuuri. Jumalauta, minun viestini poistelee aina! JUMALAUTA! :alppu:

EDIT: Kylläpä vedin huonosti. En jaksa parantaa. Kouvo saa editoida paremmaksi :ahem:

Viimeksi muokattu:

azly

Well-known member
en tiiä millanen on moderaattorina, mutta kovasti tuntuu oluesta pitävän. pollista puuttuu vaihtoehto "en osaa sanoa".

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
en tiiä millanen on moderaattorina, mutta kovasti tuntuu oluesta pitävän. pollista puuttuu vaihtoehto "en osaa sanoa".
eos-jätkät voi jättää näpyttelemättä, laittaa selaimen kiinni ja mennä mummolaan syömään einesperunamuusia ja Pirkka-lihapullia.