Kuinka kauan foorumilaiset jaksavat tägätä topikkeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonkki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kuinka kauan foorumilaiset jaksavat tägätä topikkeja?

• Äänestäjiä yhteensä
    33
Vastasin kuukauden päivät, mutta en kerro minkä kuukauden, hahahaaa.

Mää luulen, että ihan tavaksi tulee aina kun huomaa että "HÄHÄ eipäs ole kukaan ehtinyt vielä tägätä"!

Pääsee pätemään tägeillä. :o

Mä en tiedä miten niitä täkejä pannaan, eikä edes kiinnosta. Mut eiköhän innokkaimmat jaksa kuukauden verran.

No voi vittu jos jaksaa näitä eräitäkin rasittavan ja säälittävän rajamaaston jatkuvastioikeassaolijoitaminäminäminäluonnehäiriö -hahmoja niin menee siinä muutamat tagitkin samaan laskuun. Olivat sitten mitä olivat!

No voi vittu jos jaksaa näitä eräitäkin rasittavan ja säälittävän rajamaaston jatkuvastioikeassaolijoitaminäminäminäluonnehäiriö -hahmoja niin menee siinä muutamat tagitkin samaan laskuun. Olivat sitten mitä olivat!

:wink:

Vielaku tietais mita tagaaminen on, niin olis helpompi vastata.

Vastaan kuitenkin: kee) on.

Anteeks.

En nyt tahtoisi päteä, mutta nyt pistokokeen tehtyäni huomaan, että eipä ole reilun kuukauden jälkeen uusia topikkeja ainakaan etusivulla olevista juuri tägätty :D. Mä niin tiesin tämän!
Joku Dompparin topikki oli tägätty, varmaan miehen itsensä toimesta, mutta muuten oli hiljaista.

Pistokoe tehtiin sellaisille topikeille jotka olivat melko uusia mutta ovat kuitnekin jonkun verran jo keränneet huomiota. Vanhoja kestotopikkeja nyt olisi toki turha tarkistella :P.

TÄGÄTÄ???

Kun ottaa Ä:n pilkut veke niin löytyi Googlelta selitys: tagata · Luokat: Mangarevan kielen ihmisapinat

No, ehkä se kuvaa paremmin näitä juttuja.:dunno: