oldez
Well-known member
Mitä harvempaan kysymykseen tietää saman vastauksen kuin sinä sitä parempaa on ihmisen elämän laatu.
Pyh.
Mitä harvempaan kysymykseen tietää saman vastauksen kuin sinä sitä parempaa on ihmisen elämän laatu.
Todellinen onni on olla tietämättä yhteenkään kysymykseen edes väärää vastausta.
Todellinen onni on olla tietämättä yhteenkään kysymykseen edes väärää vastausta.
Ei kai siihen mitään alkua tartte, joskin FW08:n selitys on oikein kiehtova. Enkä nokittele moradeettorien vaan käyttäjien nolla-aasi ja Geistgeist kanssa, jos ymmärrät eron.Mistäs tämä Bobbiksen ja nykymodejen nokittelu on oikein saanut alkunsa?
Kyllä Lumppakin on varmaan jo tottunut siihen, että olet alati väärässä.Anteeksipyyntö Lumpparille, mutta joskus tuntuu, että sinä ja Bobbis olisitte a match made in heaven.
Eihän Bobakki minulle ärhennellytkään.
Ei kai siihen mitään alkua tartte, joskin FW08:n selitys on oikein kiehtova.
Sinun kai se parhaiten pitäisi tietää. Tahmaan eilen käymäsi keskustelun tähän alle, niin voit tulkita sitä kuten hyväksi katsot:Olenko mä jossain kohtaa antanut jonkin selityksen?
Mistäs tämä Bobbiksen ja nykymodejen nokittelu on oikein saanut alkunsa?
Bobbis oli katkera kun Rovio ei ostannut Angry marmots -peli-ideaansa, joten alkoi elää sitä näin virtuaalisesti itse.
Sinun kai se parhaiten pitäisi tietää. Tahmaan eilen käymäsi keskustelun tähän alle, niin voit tulkita sitä kuten hyväksi katsot:
Teille pitäis perustaa ihan ikioma kuhertelutoikki, sen verran tuntuu koppelon perä heijaavan.
Spread the Santorum.Pääsiskö jälkiliukkaille?
Spread the Santorum.
Tuo oli sun mielestäsi selitys?
Tässä mennään nyt sellaiselle tyhmyyden tasolle, etten pysty mitenkään vastaamaan.
Kyllä tässä nyt alkaa raittius olemaan koetuksella tuon Albert Oilin oksettavan tietokilpailun vuoksi.