ettelbruck
Well-known member
Suomi, Ruotsi, Viro, Pohjois-Korea
Aivan.Puuhikises, serenas, ööh laivalla ööh en nyt muista muutaman maan puolel mut enimmäksen suomifinlandiis.
Ai siis Kosovossakinko ja Jepualla?Olen saunonut kaikissa maailman maissa. Kahdesti.
Niin. Kahdesti, huom.Ai siis Kosovossakinko ja Jepualla?
Mä olen saunonut myös noissa, paitsi Pattijoella, Hausjärvellä ja Hammaslahdessa.Minäpä olen saunonut Tampereella, Virroilla ja Pattijoella. Sekä Hausjärvellä, Helsingissä ja Hammaslahdessa.
No ei vissiin oma kuntansa ole ollutkaan tavallaan, vaan Pyhäselän entisen kunnan keskusta? Nyt ovat osa Joensuuta. Mutta siitä huolimatta olen saunonut Hammaslahden Niemisen kylässä. Norpan näin siellä vuonna 1993. Kivellä. Järvessä.Joskus laskin monessako Suomen kunnassa olen saunonut mutta sitten sekosin laskuissa ja tuli muutakin siinä. Hammaslahti ei kuitenkaan varmuudella sisältynyt joukkoon tummaan.
Näköjään panttaan vastausta edelleen. Enää vaan en muista että missä ja milloin olisin Ruotsissa saunonut, mutta lisätään Norja listalle. Liettuakin oli höyrysauna. Lasketaanko niitä?Panttaan vielä vastausta... Tähän mennessä olen laskenut neljä eli Suomi, Liettua, Ruotsi ja Kanada. Kai niitä on lisää. Ei vaan nyt tule mieleen.